یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر گفت: تحقق سلامت اجتماعي، مستلزم تلاشي دسته جمعي است که با وجود امنيت پايدار بوجود مي آيد. 
 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "حسين ثقفي" در جلسه شوراي ستادي شهرستان گفت: هفته سلامت فرصت مناسبي براي تامل افراد در سلامت جسمي و روحي خود است.
وي افزود: پيشگيري از جرائم و آسيب هاي اجتماعي در جامعه تنها توسط يک نهاد و سازمان خاص امکان پذير نيست و برقراي سلامت اجتماعي در جامعه بيش از هر چيز مستلزم تعامل بين سازمانها و ادارات دولتي و نهادهاي غير دولتي است.
حسين ثقفي اظهار داشت: سلامتي در اسلام بسيار عزيز و گرانبهاست، به نحوي که در آيات و روايات بارها مورد تاکيد واقع شده و همه مسلمانان به پاکي و پاکيزگي جسم و روح و دوري از آلودگي ها و پليدها تشويق شده اند. 
وي ادامه داد: بايد از درس هاي بهداشت اسلامي بهره گرفت و سبک زندگي خويش را بر اساس معيارهاي اسلامي تنظيم کرد . 
اين مقام انتظامي با اعلام اين مطلب که سلامت انسان فقط به مفهوم بيماري يا معلوليت نيست، اظهار داشت: سلامت در شرايطي وجود دارد که فرد داراي رفاه کامل جسمي رواني و اجتماعي باشد .
سرهنگ ثقفي يادآور شد: موضوع سلامت يک کوشش دسته جمعي است که همه بايد در اين امر سهيم باشند و پيشرفت به سوي سلامت و بهداشت و اطمينان از دست يابي همه خانواده ها به مزاياي سلامتي پايدار جز با مشارکت، همکاري و هماهنگي فرابخشي همگاني تحقق نخواهد يافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا