در مراسم گزارش عملکرد ستاد خدمات سفر استان که استاندار يزد، معاونان استاندار، مديركل حوزه استاندار، جمعي از فرمانداران ،مدیران استان و معاونین روسای شعب هلال احمر استان  حضور داشتند از جمعیت هلال احمر استان یزد به عنوان دستگاه برتر تقدیر گردید.

دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : جمعیت هلال احمر با فعالیت، تلاش های بی وقفه و بی دریغ خود توانسته است امنیت و آرامش را برای همگان به وجود آورد.

مدیرعامل جمعیت هلال احم استان یزد با اشاره به اینکه هر دستگاه اجرایی وظیفه خاصی را برعهده دارد، بیان کرد: وظایف و فعالیت های جمعیت هلال احمر به دلایل بسیار از دیگر دستگاه های اجرایی خدمت رسان متفاوت است.

پارساییان بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان یزد توانسته است با به‌کار گیری نیروهای جوانان و امدادگرن و نجاتگران متخصص و البته متعهد در زمان های مختلف به خصوص طرح نوروزی 95 با ارائه خدمات و تلاش های خود یاری گر دیگر دستگاه و بهترین خدمت رسان به مسافران نوروزی باشد.

در پایان این دیدار از خدمات جمعیت هلال احمر استان یزد بعنوان دستگاه برتر خدمات رسان نورز 95 استان یزد تقدیر شد که مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در صحبتهای خود در جمع مسئولین این رتبه را به جوانان، داوطلبان و امدادگران و نجاتگران استان که تلاشگران اصلی بودند تبریک گفت.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا