طرح محله عاری از دخانیات توسط اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر شهرستان یزد اجرا شد.

 محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : به مناسبت هفته سلامت و به منظور ترویج فرهنگ امر به خوبی ها و نهی از بدی ها و دعوت به سلامت با محوریت کاهش مصرف دخانیات طرح محله عاری از دخانیات با همکاری اداره آموزش و پرورش نواحی یک و دو یزد با حضور اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر برگزار گردید .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : در این طرح دانش آموزان عضو کانون هلال احمر در مدارس پسرانه بنی فاطمه و دخترانه شهید صدوقی با حضور در بوستان های شهر یزد با اهداء شاخه گل به افرادی که درحال استعمال دخانیات ( سیگار و قلیان ) بوده درخواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر افراد از اینکار خودداری نمایند و همچنین با اهدای گل به ورزشکاران در سطح پارکها این امر خداپسندانه پاس داشتند .

زارع سروی خاطر نشان کرد : از نکات قابل توجه اجرای این طرح پیوستن مشتاقانه جوانان و افراد حاضر در مکانهای اجرای طرح به " کمپین محله عاری از دخانیات " بود .

وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم در گام های بعدی مهارت نه گفتن به دخانیات را به صورت آموزش  همگانی انجام داده و در راستای طرح کمپین  ملی محله عاری از دخانیات اقدامات موثر تری انجام دهیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا