فرماندارمیبد در پیامی روز ملی شوراها را به شوراهای اسلامی شهر و روستاها تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل "حسین فلاح" به این شرح است:

نهم اردیبهشت‌ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز شوراها نام‌گذاری شده است که این نام‌گذاری فرصتی برای کسانی است که برای خدمتگزاری به ملت شریف ایران باایمان راسخ وارد عرصه شدند تا باتدبیر و اندیشه برگرفته از ارزش‌های متعالی، در مسیر توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر و دیار خود بکوشند.

همچنین یکی از مسائل مهم و ارزشمند در جامعه بشری، تعامل، همفکری و مشورت است و دین اسلام به‌عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است بنابراین سعادت و بالندگی هر جامعه‌ای‌ در گروه تعامل و مشورت است که از شکل‌گیری انقلاب اسلامی در ایران تاکنون و تشکیل شوراها این مهم تحقق‌یافته و موجب پویایی و رشد جامعه گردیده است.

امروز به فضل الهی شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان میبد هم به‌عنوان مردمی‌ترین نهاد، زبان گویای مردم در همفکری و سازندگی با مسئولین ادارات و نهادها تلاش‌های وافری داشته و موفقیت‌های فراوانی را در توسعه و آبادانی این شهرستان داشته‌اند که جای تقدیر و سپاس دارد.

قطعاً شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان منتخبین مردم طبق آیه شریفه " وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَیٰ بَینَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ ینْفِقُونَ " توفیقی بزرگ برای آن‌هاست امید است در سالی که از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب مزین به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است سرشار از برکات و ثمرات و پیشرفت و آبادانی برای مردم شریف شهرستان میبد باشد.

این‌جانب به‌عنوان خدمتگزاری کوچک این روز بزرگ را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا تبریک گفته و از خدمات خالصانه آن‌ها در طول سال‌های گذشته تاکنون تشکر می‌کنم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا