همایش پیاده روی خانوادکی، طرح وصال صبح روز جمعه 10 اردیبهشت ماه با حضور مسئولان و مردم محل و جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول در محله اکبرآباد یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، در این همایش که با حضور، محمود شاکری شمسی فرماندار شهرستان یزد، محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد، شفیعی معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری و رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان یزد، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی و مسئول ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، امیراعظم صحتمند سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، سید حسین سیدعربی رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان، نفیسه وخشوزی، مسئول امور بانوان شهرستان یزد، الهه جورابی نایب رئیس بانوان هیئت دوچرخه سواری استان یزد حضور داشتند، حاضران ابتدا با تجمع در محل پارک جوان به انجام حرکات ورزش صبحگاهی پرداختند و سپس مسیر محله اکبر آباد را به صورت پیاده طی کردند.

شاکری شمسی فرماندار یزد در این همایش در سخنانی با اشاره به آمار بالای دیابت در یزد و نقش ورزش و تحرک در کاهش این آمار خواهان نهادینه شدن ورزش در محلات و بین مردم یزد شد.

وی افزود: با توسعه ورزش در بین جامعه و تشویق عموم مردم به ورزش کردن جامعه ای سالم ، پویا و پرنشاط خواهیم داشت که برگزاری همایش های پیاده روی در محلات یکی از راههای خوب و تاثیرگذار در ترغیب مردم به ورزش کردن است.

در حاشیه این مراسم از مهدی جاور به عنوان مجری توانمند استان که همکاری خوبی با هیات ورزش های همگانی شهرستان یزد داشته، از سوی فرماندار یزد و هیئت ورزشهای همگانی یزد تقدیر شد.

از دیگر حاشیه های این همایش حضور ورزشکاران معلول و جانباز بود، که شهردار یزد به صورت ویژه 5 هدیه سفر به مشهد مقدس به این ورزشکاران اهدا کرد.

در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان در مراسم هدایایی اهدا شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا