استاندار يزد به مناسبت هفته كارگر وتجلیل از تلاش های کارگران استان ، پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، "سید محمد میرمحمدی"  در پیامی به مناسبت هفته کارگر،  از تلاش های کارگران استان تجلیل کرد.
متن کامل پیام به شرح زیر است :
مكن زغصه شكايت كه در طريق طلب      براحتي نرسيد آنكه زحمتي نكشيد
روز كار و كارگر بر همه كارگران و زحمت كشان مبارك باد
فرارسيدن روز كارگر فرصتي است براي قدرداني از اين خيل عظيم و تلاشگر و عرض خدا قوتي به آنها براي خدمت ، خلوص و كوشش در جهت گردش چرخ هاي توليد و اقتصاد ملي كه با عرق جبين كار مي كنند ، با قدرت بازوي توانا چرخ هاي صنعت و توليد را به چرخش درمي آورند و فكر ، ذوق و دقت خويش را مبذول مي‌دارند تا چرخ هاي زندگي روان تر و رونق اقتصاد گرم بماند .
امور به سردي نگرايد و خانواده ها از گرمي و مهر و معيشت باز نيفتند و توسعه و پيشرفت و آباداني گُل كند و اميد به پيشرفت فزوني يابد . كارگران با فكر ، هنر ، انديشه و قدرت بازو كار مي كنند و هرگز سادگي و افتادگي و ايستادگي را از خاطر نمي برند .
ويژگي برجسته كارگران مسلمان و انقلابي ما اينكه همواره سنگ زيرين آسيابی  اجتماع و اقتصادند مانند مجاهداني كه همواره در جهادند و در خط مقدم ايثار قرار دارند .
توانمندي جوامع پيشرفته و صنعتي مرهون كار و كارگر است كه با خلاقيت فناوران و همت كارآفرينان موجب دوام توليد و توسعه اقتصادي مي‌شود. كار جوهر مردان كارآمد و نيروي كار هديه خداوندي است .
با تبريك مجدد روز كارگر به همه كارگران شريف و گرامي، اميدوارم همواره مورد الطاف خداوند و قرين با توفيق ، سلامت و عزت باشند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا