نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: عمل به دستورات ولی امر مسلمین در تحقق اقتصاد مقاومتی وجوب شرعی است.
آیت‌الله محمدرضا ناصری در نشست اعضای شورای اسلامی استان یزد که با در دفتر نماینده ولی فقیه در یزد برگزار شد، اظهار داشت: انسان زمانی که مسئولیت چیزی را قبول می‌کند، باید تا آخرین لحظه کار خود را انجام دهد.
وی گفت: بعضی مواقع دیده می‌شود که مسئولی متوجه می‌شود دو ماه دیگر قرار است برکنار شود و به همین دلیل تمام کارها را کنار می‌زند و دست و پا می‌زند که سمت خود را حفظ نماید.
امام جمعه یزد با اشاره به مسئله اقتصاد مقاومتی، گفت: این اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوانی دارند، از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید همه نسبت به آن احساس مسئولیت کنیم. 
آیت الله ناصری تصریح کرد: این که رهبر معظم انقلاب در چنین مسئله‌ای پافشاری و راهکار ارائه کرده‌اند، به دلیل این است که در زمینه اقتصاد احساس خطر کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: زمانی که ولی امر مسلمین دستوری در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و مذهبی می‌دهد برای ما یک وجوب شرعی دارد و نمی‌توانیم به آن عمل نکنیم.
وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی به این معنی است که ما در فعالیتهایمان به گونه‌ای عمل کنیم که از هرجهت در زمینه اقتصاد مقاوم باشیم و بتوانیم در برابر دشمن مقاومت کنیم و به مشکل برنخوریم.
امام جمعه یزد اظهار داشت: ما باید جامعه خود را در زمینه حوزه‌های مختلف اقتصاد از جمله تولید، ابتکار، نوآوری، بازار و موارد مختلف دیگر تقویت کنیم.
آیت الله ناصری ادامه داد: اقتصاد ما باید به حدی قوی باشد که در عرصه‌های مختلف دشمنان نتوانند ما را به عقب برانند و به وسیله مشکلاتی که آنها از جمله تحریم برای ما ایجاد می‌کنند، به دردسر نیفتیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه مشکل اصلی استان یزد بحث آب است، تصریح کرد: باید زمینه‌ای برای تامین و مدیریت آب به گونه‌ای که مشکلات یزد در زمینه آب مرتفع شود. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا