مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از اجرای طرح "تبسم به زندگی" با مشارکت  آپارتمان های شهر یزد خبر داد.

محمد رضا دشتی با اعلام این خبر این طرح را در راستای آموزش شهروندی و  ارتقاء سطح سلامت خانواده ها  در زمینه های آیین زندگی، همسر داری، فرزند پروری ، فرهنگ آپارتمان نشینی و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت دخیل شدن سازمان‌های شهرداری در زمینه آموزش شهروندی همانند آموزش های آتش نشانی و اطفاء حریق ، پسماند و جداسازی زباله، پرورش گل و گیاهان آپارتمانی و... عنوان نمود. 

وی همچنین از اجرای  طرح تحول فردی و اجتماعی (طرح آیینه ) در مجتمع های آپارتمانی بصورت رایگان خبر داد و افزود ساکنان و مدیران مجتمع های مسکونی می توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد آمادگی خود را جهت مشارکت در این طرح و اجرای آن در مجتمع خود اعلام نمایند.

لازم به ذکر است اولین مرحله از این طرح در مجتمع شمشاد شهرک مهرآوران برگزار گردید که در این مراسم ساکنان مجتمع در مراسمی شاد در کنار برنامه های طنز و مسابقه و سرود با مسایل خانواده  توسط استاد آبایی آشنا شدند و همچنین اطفاء حریق  با کپسول آتشنشانی بصورت عملی توسط عوامل محترم سازمان آتشنشانی آموزش داده شد. در ادامه نیز سرهنگ مزیدی از معاونت اجتماعی ناجا در مورد اثرات فضای مجازی  در خانواده ها سخن گفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا