بنابر نامه ارسالی از سوی یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مبنی بر پایان مأموریت سرهنگ عباس باغبان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی یزد، علی اصغر صمدیانی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان به عنوان سرپرست جدید این یگان معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در آیین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی یزد، محمدمهدی شرافت با بیان اینکه میراث فرهنگی هویت و شناسنامه یک کشور است، اظهار داشت: حفظ و نگهداری از این هویت تلاش همه جانبه را می‌طلبد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: استان یزد با دارا بودن بافتی منحصر به فرد و ثبتی محافظت و نگهداری لحظه ای نیروهای یگان حفاظت را می طلبد که خوشبختانه با وجود نیروهای دلسوز و متعهد و فرماندهی وظیفه شناس حفاظت همه جانبه از سوی این یگان صورت می پذیرد.

گفتنی است: همکاران یگان حفاظت یزد از زحمات این فرمانده تشکر نمودند و در پایان نیز مدیرکل و معاونین این اداره کل از خدمات سرهنگ عباس باغبان فرمانده سابق یگان حفاظت میراث فرهنگی استان یزد تقدیر نموده و علی اصغر صمدیانی به عنوان سرپرست جدید این یگان معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا