با كمك خيري برادران ابوئي ، اولين توليدات ميلگرد و آهن آلات مجتمع فولاد بافق(ابوئي) در ساخت مدارس اين شهرستان استفاده مي شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق با اشاره به كمبود فضاي آموزش بافق و طرح موضوع در جلسات شوراي آموزش و پرورش شهرستان گفت : پس از جلسات مكرر با معاون عمراني استاندار و هماهنگي با مدير كل نوسازي آموزش و پرورش استان مجوز ساخت 4 باب مدرسه خيري در بافق گرفته شد.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود : در خصوص تامين ميلگرد 4 مدرسه خيري شهرستان در رايزني با برادران ابوئي ، ايشان قبول زحمت نموده و ميلگرد مورد نياز اين مدارس را به صورت خيري اهداء نمايند و يا يك باب آموزشگاه 12 كلاسه را نيز شروع و تكميل كنند.

وي ضمن تقدير و تشكر از اقدام نيك و پسنديده برادران ابوئي در كمك به ساخت مدارس خيري در شهرستان بافق گفت : بايد با ترويج فرهنگ خيري و همت خيران مدرسه ساز كمبود فضاهاي آموزشي و ايجاد بستر مناسب براي آوزش و پرورش فرزندان اين منطقه را فراهم نماييم.

گفتني است كارخانه نورد مجتمع آهن و فولاد بافق ( ابوئي) با ظرفيت توليد سالانه 550 هزار تن انواع آهن آلات ، اسفند ماه سال 94 توسط وزير صنعت ، معدن و تجارت به دستور رئيس جمهور به بهره برداري رسيد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا