مراسم اختتامیه شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر یزد وهمچنین برترین های المپیاد ورزشی و برترین های طرح نوروزی 95 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : طی مراسمی از برترین های طرح نوروزی 95 و همچنین برترین های المیاد ورزشی با حضور مدیرعامل استان،مدیرکل ورزش و جوانان استان ، مشاور استاندار در امور جوانان و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تجلیل شد.

دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  در این مراسم اظهار داشت : جوانان داوطلب سرمایه های هلال احمر هستند و حضور انها در پایگاه های امداد جاده ای و پست های ایمنی و سلامت مسافرین برای هموطنان آرامش خاطر به همراه داشته است .

حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمراستان یزد همچنین باتوجه به فعالیت  داوطلبان جوان در این طرح در پستهای نوروزی ، اعلام کرد ارزیابی مختلف در خصوص فعالیت شعب هلال احمر در شهرستانها صورت میگیرد که در این مراسم از برترین های سال 95 نیز تجلیل به عمل آمد.

صدیقی گفت : یزد از دیرباز به فعالیت های خیریه و وقف های ماندگار شهره شده که کاروانسراها از  جمله کارهای خیر برای مسافران بوده است که اکنون نیز فعالیت های هلال احمر در زمینه مسافرین نوروزی  در این راستا بوده است.

مهندس فاطمی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز اظهار داشت : استان یزد وارد عرصه جدیدی در صنعت گردشگری شده و یزد با جاذبه های بالای گردشگری می تواند به قطب گردشگری کشور مبدل شود.

در برترین های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان یزد از ارزیابان کشوری سازمان جوانان  آقایان هادی محمدی مقدم و محمد مهدی اقبالی و در حوزه رسانه ای و خبری: آقایان محسن زارع زاده و محمد مهدی اقبالی نیز تجلیل بعمل آمد.

در برترین های ظرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان یزد را در اعضای برتر طرح سحاب رتبه اول  محمدرضا محمد رضایی( اردکان) ، رتبه دوم سعیده ابویی(مهریز)، رتبه سوم مهدی فتاحی(ابرکوه) و همچنین رتبه برترطرح ابتکاری ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به شهرستان بافق تعلق گرفت.  در آیتم کارشناسان برتر طرح ایمنی و سلامت مسافرین  رتبه اول آقای وهاب نخل بند (یزد)، دوم آقای مهدی زارعی (خاتم)، سوم مشترکا آقایان حسین نوید (مهریز) و هادی رضایی (اردکان) انتخاب شدند .و نیز شعبه برتر کمپین نه به تصادفات شهرستان یزد انتخاب شد. و نهایتا شعبه برتر طرح ایمنی و سلامت مسافرین شهرستان اشکذر انتخاب گردید و شعب یزد و بافق در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا