در هفته گرامیداشت و تکریم مقام معلم ، جلسه تجلیل از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با حضور نمایندگان مربیان سراسر استان برگزار شد .

در هفته گرامیداشت و تکریم مقام معلم ، جلسه تجلیل از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با حضور نمایندگان مربیان سراسر استان برگزار شد .

     به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، روز یکشنبه دوازددهم ارديبهشت ماه جلسه ای به منظور گراميداشت مقام معلم و تجلیل از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در محل دفتر مدیرکل برگزار شد .

در این مراسم که علی آقا افضلی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و جمعی از نمایندگان مربیان مراکز استان حضور داشتند، علی آقا افضلی با عرض خیرمقدم و تبريك به مناسبت روز معلم به مربیان ، سخناني در توصیف مقام معلم و گراميداشت استاد شهيد مرتضی مطهري ایراد کردند .

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در خصوص فلسفه و تعریف اقتصاد مقاومتی از قول آن مقام عظمی سخنانی را بیان فرمودند .

وی ادامه داد:اقتصاد مقاومتی در کشورهای درحال توسعه مثل کشور ما یعنی این که ما با ارائه آموزشهای مهارتی با کیفیت در چرخه تولیدات ملی که منجر به توسعه صنعت ،ایجاد اشتغال پایدار و كاهش بيكاري جوانان خواهد شد سهیم باشیم .

افضلی با اشاره به پیشرفتها و دستاوردهای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کشور افزود:آموزشهای مهارتی مراکز فنی و حرفه ای ما می بایست سفارش محور و بر اساس نیاز بازار کار ارائه شوند و در این مسیر نقش اصلی را مربیان برعهده دارند .

وی ضمن اشاره به اهمیت ارتقاء دانش مربیان، ارتباط با صنایع ،نهادها،سازمانها و اصناف را خواستار شدند .   

در ادامه هر یک از نمایندگان مربیان مراکز استان به ارائه نظرات ، پیشنهادات و مشکلات ارائه شده از سوی مربیان مراکز پرداختند.

درپایان جلسه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اهداء لوح تبریک و شاخه گل مقام شامخ معلمان ومربیان را ارج نهادند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا