مشاور امور بانوان و خانواده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از تکریم زنان سرپرست خانوار در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد.

مشاور امور بانوان و خانواده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از تکریم زنان سرپرست خانوار در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد.

      مریم زمانی در تشریح این خبر گفت :در راستای تکریم نقش و جايگاه موثر زن در خانواده و جامعه جلسه تکریم زنان سرپرست خانوار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور علی آقا افضلی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، فاطمه توکلی، مسئول دفتر حقوقی اداره کل ،نصرت دهقان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد و تنی چند از بانوان سرپرست خانوار در محل دفتر مدیریت اداره کل،برگزار گردید .

در این جلسه علی آقا افضلی ضمن اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص این که زن نباید خانه نشین و خانه نباید تنها محل زندگی و فعالیت‌های اجتماعی زنان کشور باشد بلکه خارج از خانه نیز باید به عرصه فعالیت های اجتماعی زنان و به ویژه زنان کارگر و شاغل باشد،افزود:نگرش دولت  تدبیر و امید به واقعیت گرایی زنان و تاکید بر نقش آفرین آنان در تولید و در عرصه فعالیت اقتصادی بوده و هست  .

وی ادامه داد: زنان همیشه در عرصه های مختلف تولید مشارکت داشته اند و در عین حال به علت مدیریت امور منزل با دشواری های کاری زیادی روبرو هستند که اکرام می تواندفرصت مناسبی برای امیدبخشی و تقویت ارزش های اسلامی و انسانی ایشان در جامعه باشد .

در پایان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اهداء لوح تقدیر و هدیه به زنان سرپرست خانوار از زحمات ایشان تجلیل نمود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا