یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"رييس پليس فتا خراسان رضوي از دستگيري يك مهندس جوان به جرم كلاهبرداي خبر داد و گفت : براي پيشگيري از برداشت هاي غير مجاز به صورت دوره اي رمز دوم خود را تغيير داده و از گردش حساب و تراكنش هاي مالي خود مطلع باشند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: فردي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس فتا استان مراجعه و شکايتي را مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي اش ارائه کرد. 
سرهنگ جواد جهانشيري افزود: در بررسي اظهارات شاکي پرونده مشخص شد مبلغ حدود ده ميليون ريال از حسابش طي سه مرحله كسر شده است. 
وي ادامه داد: كارشناسان پليس فتا پس از بررسي اظهارات مالباخته با يک سري تحقيقات فني عامل برداشت هاي غيرمجاز را شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير کردند. 
متهم 25 ساله كه مهندس يكي از شركت هاي پيمانكاري است در مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابي اعتراف و عنوان کرد به يكي از بازي هاي اينترنتي آنلاين تحت شبكه اعتياد شديدي پيدا كردم و از آنجايي که در اين بازي مي بايستي مبالغي را بابت هزينه مي كردم و از طرفي شارژ كارت عابر بانكي ام نيز تمام شده بود به فكر چاره افتادم و با سوء استفاده از اطلاعات حساب همكار سابقم كه با او نيز همان بازي را در سال گذشته در محل كار انجام مي داديم و گهگاه از كارت وي بازي آنلاين را شارژ مي كردم. 
سرهنگ جهانشيري با اشاره به معرفي متهم به دادسرا به شهروندان توصيه كرد: براي پيشگيري از برداشت هاي غير مجاز به صورت دوره اي رمز دوم خود را تغيير داده و از گردش حساب و تراكنش هاي مالي خود مطلع باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا