انتخاب پیشگامان به عنوان تعاونی برتر در هفته تعاون

یزدفردا:در مراسمی به مناسبت هفته تعاون از گروه پیشگامان به عنوان تعاونی برتر استان تجلیل شد.


در مراسمی که به مناسبت هفته تعاون توسط اداره کل تعاون استان در آمفی تئاتر این اداره با حضور استاندار، معاون برنامه ریزی استاندار، مدیران ارشد اداره کل تعاون و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد از مهندس محمد رضا رضایی نژاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه به عنوان مدیر تعاونی پیشگامان کویر و مدیر برتر تعاون استان تجلیل و قدردانی شد.


در این مراسم استاندار یزد در سخنانی از مدیران تعاونی ها خواست با تاسی از توصیه های پیشوایان دینی و مذهبی در خصوص تعاون و همکاری در افزایش تولید و کارآفرینی در استان نقش بیشتری ایفا کنند.


فلاح زاده با اشاره به توانمندی استان در توسعه صنعت و تولید انبوه در بخش های مختلف از تعاونگران به عنوان افراد صالح یاد کرد و خواستار نقش آفرینی بیشتر انها در عرصه اشتغال زایی شد.


استاندار یزد نیازسنجی و استفاده مناسب از پتانسیل موجود در استان را از مهمترین پارامترهای توسعه عنوان کرد و گفت: مجموعه مدیریتی استان از تمام تلاش خود در زمینه های مختلف برای کمک و حمایت از مدیران کارآفرین و تعاونگران بهره خواهد برد.


گفتنی است گروه پیشگامان کویر برای چندمین بار به عنوان تعاونی برتر در استان انتخاب و معرفی شده است.


کسب رتبه تعاونی برتر در سال های 1385 و 1386 و 1389، انتخاب به عنوان کارآفرین نمونه در سال 1387 و همچنین انتخاب و معرفی به عنوان تعاونی ویژه کشوری در سال 1388 از جمله افتخارات این گروه تعاونی می باشد.


گروه تعاونی پیشگامان هم اینک با داشتن حدود 20 هزار نفر سهامدار در سراسر کشور، 26 شرکت اقماری و استانیف چندین شرکت بین المللی در قاره های مختلف و حدود 200 نماینده ارائه خدمات در سراسر کشور به عنوان بزرگترین تعاونی فناوری اطلاعات کشور در حال فعالیت می باشد.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=38417_0.jpg


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا