سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزدقبل از باخت مقابل سایپا:در بازی با سایپا به کسب امتیاز فکر می کنیم

یزدفردا:سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: پس از بردی که مقابل تیم المهدی هرمزگان کسب کردیم برای کسب امتیاز به مصاف تیم سایپا می رویم و مطمئن هستیم با دست پر به خانه برخواهیم گشت.

عباسعلی میرحسینی با یادآوری نتایج فصل قبل بازی های پیشگامان وسایپا، افزود: همواره بازی های این دو تیم بازی های حساس و سختی بوده و همواره دو تیم پا به پای هم به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: جدول حال حاضر جدولی است که مطمئنا دچار تغییرات زیادی خواهد شد و ما بدون نگاه به رده بندی تیم ها در جدول، به مصاف آنها خواهیم رفت.

مرد اول کادر فنی تیم والیبال پیشگامان ادامه داد: با علم به اینکه تیم سایپا تیم استخوان دار و اصیلی است و در لیگ گذشته نیز نایب قهرمان شده ،برای کسب نتیجه دلخواه خودمان تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان با اشاره به اینکه تیم ها هفته های ابتدایی لیگ را سپری می کنند تاکید کرد: هنوز توان اصلی تیم ها رونمایی نشده و بدون شک تیم پیشگامان کویر نیز اینچنین است.

میرحسینی در پایان گفت:همه چیز آماده است تا به رقابت با سایپا برویم و برای کسب امتیاز تلاش کنیم چراکه این مهم در ذهن کادر فنی و بازیکنان تیم نهادینه شده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا