یزدفردا:تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴-معاون فروش ایران خودرو:برای فروش کپچر هیچ تعهد معوقه ای نداریم

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام خودروهای کپچر که در سری اول عرضه این محصول با موعد تحویل مرداد و شهریور به فروش رسیده، طبق برنامه تحویل خریداران شده و هیچ تعهد معوقه ای در این طرح وجود ندارد.
برای فروش کپچر هیچ تعهد معوقه ای نداریم

به گزارش اخبار خودرو ،مصطفی خان کرمی مطالب مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر تاخیر در تحویل خودروهای کپچر را رد کرد و گفت: در سری اول عرضه محصول کپچر حدود 140دستگاه با زمان تحویل مرداد و شهریورماه فروخته شد که تمامی این خودروها تحویل مشتریان شده است. همزمان با این واگذاری ها 25دستگاه کپچر هم مازاد بر قراردادهای منعقد شده وجود داشت که برای عرضه به مشتریان در اختیار نمایندگی های برتر گروه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 94خودرو نیز با موعد تحویل مهرماه پیش فروش شده است، اظهار کرد: 700دستگاه کپچر از بندر جبل علی امارات ترخیص شده و در چند روز آینده به ایران می رسد، از این رو برای انجام تعهدات مهرماه و همچنین 500دستگاه تعهد آبان ماه هیچ مشکلی وجود ندارد و خودروها در موعد مقرر تحویل خریداران خواهد شد.

خان کرمی ادامه داد: در یکی دو هفته آینده نیز 700دستگاه کپچر دیگر ترخیص خواهد می شود و تحویل 500دستگاه خودرو در آذر ماه نیز بدون هیچ تاخیری صورت خواهد گرفت.

معاون فروش ایران خودرو گفت: براساس شرایطی که ذکر شد و با توجه به تقاضای نمایندگی ها و مشتریان برای خرید کپچر، حدود 300دستگاه از این خودرو کپچر مازاد  بر قراردادهای منعقد شده در سری اول، برای ایام مبارک عید قربان تا عید غدیر به علاقه مندان به این محصول واگذار خواهد شد.

وی همچنین در مورد برنامه ایران خودرو برای تولید خودرو کپچر گفت: قرارداد همکاری مشترک گروه صنعتی ایران خودرو با شرکت رنو به روال بسیاری از قراردادهای مرسوم در صنعت خودرو به گونه ای تنظیم شده که پس از واردات محدود اولیه جهت ارزیابی بازار، وارد مرحله تولید شده و در صورت موفقیت محصول به سمت افزایش سهم تولید داخل پیش خواهد رفت.

خان کرمی ادامه داد: قرارداد خودروی کپچر هم در مرحله واردات «سی.بی.یو» اولیه است ولی پیش بینی لازم برای مرحله تولید نیز اندیشیده شده است.

وی در تشریح ویژگی های خودرو کپچر گفت: موتور رنو کپچر مجهز به توربوشارژر و مصرف آن پنج ونیم لیتر در صد کیلومتر است. این موتور علاوه بر 120 اسب توان، 190 نیوتن متر گشتاور در دور دو هزار تولید می کند و به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کلاچ دوبل EDC مجهز است.

خان کرمی افزود: به مشتریان توصیه می کنم که با مطالعه دقیق مشخصات فنی و امکانات این خودرو از طریق سایت رسمی شرکت به نشانی www.ikco.ir  شناخت بهتری از آن به دست آورند تا با این کار ضمن دست یابی به اطلاعات عملکردی و تجهیزاتی کپچر هرگونه ابهامی را در خرید این خودرو از میان بردارند.

 


 

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴-پیش فروش ویژه خودرو با سود ۲۸ درصدی +فیلم

گروه خودروسازی سایپا به متقاضیان خودرو که در طرح اتوخدمت سایپا شرکت کنند، ماهانه ۴۱۰ هزار تا ۲ میلیون تومان هزینه سفر خانواده پرداخت می کند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا