یزدفردا:

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

جزییات سهمیه بندی جدید گازوییل

 

پیمانه دوم سهمیه جدید گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری ۱۵ روز آینده یعنی ساعت صفر روز ۱۶ مهر به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

 

به گزارش خبر آنلاین ،سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی با بیان اینکه پیمانه نخست سهمیه جدید گازوئیل در کارت سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی شارژ شد گفت: از اختصاص سهمیه جدید تا کنون هیچ مشکلی گزارش نشده است

 

شهرام آدم‌نژاد گفت: پیمانه نخست سهمیه جدید گازوئیل در کارت سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری ساعت صفر امروز چهارشنبه یکم مهر شارژ شد.

 

سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی یادآور شد: بعد از اختصاص پیمانه نخست سهمیه جدید گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی تا کنون هیچ مشکلی گزارش نشده است چون روال کار برنامه‌ریزی شده است و مشکلی پیش نمی‌آید.

 

وی افزود: پیمانه دوم سهمیه جدید گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری ۱۵ روز آینده یعنی ساعت صفر روز ۱۶ مهر به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

 

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۲۱۳۱ جایگاه توزیع سوخت گازوئیل در کشور وجود دارد تاکید کرد: ۱۸۵۶ جایگاه هم اکنون بر خط هستند که عمده سوخت گیری گازوئیل نیز در کشور از این جایگاهها انجام می شود. اول مهر ماه سهمیه پایه جدید به کارت سوخت همه ناوگان حمل و نقل عمومی واریز می شود و همه خودروها حداقل یک بار باید در ۱۸۵۶ جایگاه توزیع گازوئیل بر خط سوخت‌گیری کنند.

 

 

در سهمیه بندی جدید یک سهمیه پایه به همه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در ۱۱ گروه اختصاص می یابد و برای ناوگان حمل و نقل برون شهری و آن دسته از ناوگان حمل و نقل درون شهری که دارای اسناد حمل هستند سهمیه عملکردی نیز لحاظ می شود.

 

ارسال شماره کارت هوشمند ناوگان به شماره ۶۰۴۰۱۴۱۱ و دریافت میزان پیمایش در دوره قبل، استفاده از سیستمUSSDبا شماره*۶۰۴۰*۱۴۱#، مراجعه به سایتwww.rmto.ir، مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند و دریافت اطلاعات پیمایش و مراجعه به مراکز پاسخگویی مستقر در هر استان روش هایی هستند که رانندگان می توانند اطلاعات لازم را درباره این طرح دریافت کنند.

 

رانندگان درون شهری باید به سایت ساماندهی ناوگان باریwww.navganbari.ir، تلفن پاسخگوی به ناوگان باری ۰۲۱۹۷۱۱۸۲۱، سایت سامان‌دهی مسافریwww.samandehi.uicb.irو تلفن پاسخگویی به ناوگان مسافری ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۶۵ مراجعه و ثبت نام کنند وگرنه سهمیه پایه آنها کاهش چشمگیری پیدا می کند. البته رانندگانی که درباره کارت سوخت خود سوالی دارند می توانند به سایتwww.niopdc.irمراجعه کنند یا با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

 

سهمیه پایه در پایان هر ماه باطل می شود اما سهمیه عملکردی به ماه بعد منتقل خواهد شد.

 

در مواردی که کلاس خودرو با مشخصات درج شده بر روی کارت وسیله نقلیه همخوان نباشد و سهمیه پایه برای خودرو کمتر واریز شود. رانندگانی که چنین مشکلی را دارند می توانند به مراکز پلیس+۱۰ مراجعه و نسبت به تعویض کارت وسیله نقلیه مطابق با اسناد حمل اقدام کنند.

 

در جلسه ۵ بهمن ماه ۹۳ مصوبه‌اي از سوي هيأت وزيران در زمينه تخصيص سوخت براساس عملكرد يا پيمايش وسيله‌نقليه به تصويب رسيد و به ادارات كل حمل و نقل و پايانه‌هاي سراسر كشور ابلاغ شد. براساس اين مصوبه، رانندگاني كه در زمينه حمل و نقل عمومي فعاليت دارند از جمله كاميون، كاميونت، اتوبوس و ميني‌بوس متناسب با ميزان فعاليت و عملكرد خود سوخت دريافت مي‌كنند.


 

 

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

نیسان آتیما 2016 را ببینید

 

نیسان هنوز جزئیات را در مورد آتیما 2016 اعلام نکرده است,اما بخش طراحی آمریکا نیسان اخیرا اعلام کرده است که به روز رسانی چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

 

به گزارش اخبار خودرو ،نیسان هنوز جزئیات را در مورد آتیما 2016 اعلام نکرده است,اما بخش طراحی آمریکا نیسان اخیرا اعلام کرده است که به روز رسانی چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

 

Nissan-Altima_SR_2016_9

 

 

 


 

 


 

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا