فرماندار خاتم روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح مستقر در این شهرستان از سوم خرداد ماه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس یاد کرد.

 محمد زاده رحمانی در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از خرداد به عنوان ماهی پرحادثه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و سوم خرداد را نقطه عطفی در جنگ تحمیلی علیه ایران خواند که جانفشانی های رزمندگان ، شهدا و پشتیبانی های خداوند متعال زمینه های آزاد سازی خرمشهر را محیا ساخت و پاره تن ایران از دست رژیم بعثی آزاد شد .
وی خاطر نشان کرد : اگر امروز در سراسر گیتی با افتخار نام جمهوری اسلامی ایران برده می شود به خاطر استقامت رزمندگان کشور در طولانی ترین جنگ کلاسیک قرن بود و اگر اینچنین رشادت ها و دلیرمردی هایی رغم نمی خورد امروز آثاری از شرف و غرور ملی ایران نبود. 
این مسئول با اشاره به اینکه امروزه کشور ایران به جایی رسیده است که شبکه های خبری جهان به پوشش خبری فعالیت های مختلف اعم از پیشرفت های علمی ، قدرت ایران و تاثیر گذاری در عرصه بین الملل می پردازند افزود : امروز باید در هر سنگری که هستیم به پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنیم.
زاده رحمانی اظهار کرد: این انقلاب را که حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهادند همچنان با رهبری مقام معظم رهبری در طوفان حوادث به پیش رود و زمینه ساز ظهور خواهد بود.
یگانهای حاضر در صبحگاه از مقابل کلام الله مجید رژه رفتند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا