مدیرکل کانون استان یزد از نمایشگاه آثار کاریکاتوریست یزدی در گالری مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان یزد بازدید کرد.

به گزا رش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، نمایشگاه آثار کاریکاتوریست یزدی، زهرا زرین‌پور به مناسبت ایام شعبانیه و با هدف جذب عضو در این رشته‌ی هنری در محل گالری مجتمع فرهنگی هنری کانون یزد، آغاز به کار کرد و صبح و عصر برای بازدید عموم آزاد است.
در این راستا مدیرکل کانون استان با حضور در نمایشگاه و تماشای کاریکاتورهای این هنرمند جوان، ضمن تشکر از وی پیشنهاد برگزاری فعالیت کاریکاتور درقالب کلاس ویژه را خواستار شد تا کودکان و نوجوانان یزدی نیز از این هنر بسیار جذاب و اثربخش استفاده لازم را ببرند.
عباسعلی دانافر گفت: با توجه به تفکرات جدیدی که در کانون استان مبنی بر به کارگیری افراد متخصص و کاربلد در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و متنوع‌سازی فعالیت‌ها و جذب بهتر و اثربخش عضو در کانون حکم‌فرما شده است، بر آن شدیم در قالب فعالیت‌های ویژه با دعوت از هنرمندان در عرصه‌های مختلف باب همکاری و استفاده از هنر و تجربه و تخصص آن‌ها را در کانون باز نماییم و قدم مثبتی را در این راه برداریم.
وی افزود: در اولین قدم در راستای هنرهای تجسمی نمایشگاه آثار کاریکاتوریست جوان یزدی زهرا زرین‌پور را در گالری فرهنگی هنری کانون برپا کرده و امیدواریم که خانواده‌ها با بازدید از نمایشگاه، شرایط حضور فرزندان عزیزشان را در این عرصه فراهم سازند تا در عرصه‌ی کاریکاتور نیز هنرمندانی از کانون به جامعه معرفی کردند.
دانافر در پایان تاکید کرد: در آینده‌ی نزدیک در عرصه‌ی هنرهای نمایشی نیز با به کارگیری چند تن از هنرمندان نمایش استان، نگاه ویژه‌ای به فعالیت نمایش و نیز تربیت نیروی انسانی در این زمینه خواهیم داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا