همزمان با سوم خرداد ماه سالروز حماسه فتح خرمشهر و نیمه شعبان ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) مراسم جشنی همزمان با سراسر کشور از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار گردید.

همزمان با سوم خرداد ماه سالروز حماسه فتح خرمشهر و نیمه شعبان ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) مراسم جشنی همزمان با سراسر کشور از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار گردید.

       به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،در راستاي تأكيد معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در برگزاري جشن بزرگ ميلاد حضرت موعود (عج) مبني بر افزايش فضاي همدلي، صميميت و نشاط در خانواده بزرگ سازمان آموزش فني و حرفه اي و به منظور ايجاد پويايي و تلاش بيش از پيش در مسير مهارت آموزي و تحقق اهداف دولت تدبير و اميد به ويژه براي ايجاد اشتغال، جشن بزرگ خانواده اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان یزد به مناسبت اعياد شعبانيه و سوم خرداد روز آزاد سازي خرمشهر با حضور علی آقا افضلی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ،سرکار خانم ارشادی مقدم سفير دوستي و همدلي و حامل ابلاغ پيام دكتر سازگارنژاد معاون وزير و رياست سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، معاونین، روسای دوایر و مراکز آموزشی استان، مربیان ،كاركنان و خانواده های آنها در محل مجموعه فرهنگی، تفریحی ارم واقع در اسلامیه شهر تفت برگزار گردید.

بنا بر این گزارش در ابتدای این جشن سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان گفت : جامعه‌ای که مدعی انتظار فرج است باید دارای ویژگی‌هایی همچون معرفت به امام زمان(عج)، ارتباط با منتظران و ایجاد روحیه انتظار باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت سوم خرداد و پیام آزادسازی خرمشهر بیان داشت: رسیدن به پیروزی جز در سایه توکل و اخلاص میسر نخواهد بود و بدون شک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ادامه دادن راه شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها مقدور خواهد بود .

در ادامه معاون اداری و پشتیبانی اداره کل متن پیام مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را که به مناسبت این ایام ابلاغ شده بود را برای همکاران قرائت نمود .

پس از آن سرکار خانم ارشادی مقدم نماینده رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  بعنوان سفير دوستي و همدلي در استان یزد ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در استان دارالعباده یزد، پیام تبریک و ديدگاه هاي رياست سازمان را به همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ابلاغ نمود.

شایان ذکر است:اجراي موسيقي و تقليد صدا، نمایش ،طنز و برگزاري مسابقه براي كودكان و خانواده ها، اهداء لوح تقدير و هدايا ويژه جشن تكليف فرزندان كاركنان و قرعه كشي از برنامه هاي اين جشن بزرگ بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا