نشست مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی در سال 94 تجلیل شدند

نشست مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی در سال 94 تجلیل شدند.  

این نشست که اولین نشست مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی در سالجاری بود به میزبانی هیات تنیس روی میز استان و با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، عباس ملازینلی مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و رضا نارگانی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در هتل تهرانی یزد برگزار شد.

ابوالفضل کارگر" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در این نشست با بیان این که روابط عمومی‎‎ها رکن اساسی در هر سازمانی هستند، مهمترین دغدغه‌‌ی امروز ورزش استان یزد را موضوع فرهنگ ورزش کردن در خانواده‎‎ها ذکر کرد و گفت: متاسفانه پرداختن به ورزش در اولویت‎‎های خانواده‎‎های یزدی نیست و این در حالی است که مردم استان به اهمیت ورزش کردن واقف هستند ولی به آن باور ندارند.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم در حوزه ورزش، توجه دادن خیرین استان به موضوع کمک به ورزش در کنار فعالیت‎‎های خیرانه در امر ساخت اماکن و فضاهای دینی و مذهبی است که امروزه از اهمیت ویژه‎‎ای برخوردار است.

کارگر با اشاره به مرگ و میرهای بالای بیماری‎‎های قلبی و عروقی و جایگاه نخست استان در برخی بیماری‎‎ها مانند دیابت، کم تحرکی را مهمترین فاکتور بروز این بیماری‎‎ها خواند و گفت: پرداختن به ورزش راه حلی مناسب برای برون رفت استان از وضعیت بیماری‎‎های مذکور است.

وی نقش روابط عمومی‎‎ها در رفع این موانع را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: امسال اهتمام بیشتری به مقوله ورزش همگانی و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی در جامعه یزد خواهیم داشت و علاوه بر این نیز براساس آمایش و برای کیفی‎‎تر کردن رشته‎‎های در اولویت استان، برگزاری المپیاد ورزشی استان را امسال در فصل پاییز از سر خواهیم گرفت.

"عباس ملازینلی" جانشین مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد هم در این نشست رسالت روابط عمومی‎‎ها به ویژه در حوزه‎‎های فرهنگی و ورزشی را به دلیل گستردگی و مخاطبان فراوان در جامعه مهم دانست و گفت: متاسفانه یکی از دلایل عقب ماندگی کشورمان مدون نبودن برنامه‎‎ها بوده است لذا توصیه می‎‎شود که روابط عمومی‎‎هایی که با قشر زیادی از جامعه سرو کار دارند حتماً برنامه ریزی مدونی در فعالیت‎‎هایشان داشته باشند.

"رضا نارگانی" مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در ابتدای این نشست با اشاره به کسب عناوین کشوری توسط این حوزه، این افتخارات را نتیجه همت و تلاش روابط عمومی‎‎های هیات‎‎های ورزشی دانست و از زحمات یکساله آنان قدرددانی کرد.

وی به ارزشیابی هیات‎‎های ورزشی استان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: 90 امتیاز از مجموع امتیازات در نظر گرفته شده برای هیات‎‎ها مربوط به فعالیت‎‎هاس حوزه روابط عمومی است که بر اساس شاخص‎‎های تعریف شده لحاظ می‎‎شود.

گفتنی است؛ در ادامه برخی از مسئولان روابط عمومی‎‎های هیات‎‎های ورزشی به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای فعالیت بهتر روابط عمومی‎‎ها پرداختند.

در پایان نیز از مهدی جاور به عنوان پیشکسوت روابط عمومی و حمیدرضا دهقان ، سیدرضا مروستی زاده و کاظم سبحان زاده مسئولین پیشین روابط عمومی هیات های دوچرخه سواری ، تنیس روی میز و فوتبال با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

همچنین امین سامعی ، محمدصادق درخشی ، احمد زارع کمالی ، محمدعلی ملک زاده ، سیدکاظم حسینی ، جابر کریمی ، حمیدرضا شیر و فرزانه صادقیان مسئولین روابط عمومی هیات های ورزش های همگانی ، والیبال ، دوومیدانی ، هندبال ، جانبازان و معلولین ، پهلوانی و زورخانه ای ، شمشیربازی و پزشکی ورزشی استان به عنوان روابط عمومی های برتر در سال 94 معرفی و تجلیل شدند. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا