معاون امور صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت گفت : با برنامه ريزي ها و حمايتهاي جدي دولت تدبير و اميد و ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي، شاهد رونق دوباره 10 هزار واحد صنعتي و توليدي تا پايان سال خواهيم بود .

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان با حضور معاون امور صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضاي اين كارگروه در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
معاون امور صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت در اين نشست اظهار داشت: براساس نتايج بدست آمده از كارگروههاي تسهيل استانها علت بالغ بر 75 درصد از مشكلات واحدهاي توليدي و صنعتي مربوط به نقدينگي، بانکی، مالياتي و تأمين اجتماعي بوده كه اكثر اين مسائل در كارگروههاي رفع موانع توليد استانها بررسي و رفع شده است.
«محسن صالحي نيا» افزود: تاكنون مشكلات دو هزار و 23 واحد صنعتي و توليدي در سطح كشور بررسي شده و براي تسريع در رونق واحدهاي توليدي هفت پروژه ملي نيز تدوين و در مرحله اجرا قرار گرفته است.
صالحي نيا خاطرنشان كرد: محدوديتهايي كه در سالهای گذشته براي توليد و اقتصاد كشور اعمال گرديد و عدم مديريت صحيح منابع مالي موجب شده است تا واحدهاي توليدي و صنعتي نتوانند از تمامي ظرفيتهاي خود براي امر توليد استفاده كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا