همایش تجلیل از برترین های مسابقات فرهنگی و هنری مقطع ابتدایی مهریزبا حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد

همایش تجلیل از برترین های مسابقات فرهنگی و هنری مقطع ابتدایی مهریزبا حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد

به گزارش  خبرنگار یزد فردا از مهریز،  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این همایش توجه به تعلیم و تربیت را یکی از اولویت ها و سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و اظهار داشت: دانش آموزان با علم آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده ای روشن برای نظام رقم خواهند زد.
علی سرداری افزود: اگر بخواهیم نسلی پرورش‌یافته و خلاق داشته باشیم باید زمینه لازم جهت بروز استعداد های آنان را فراهم نمائیم.
وی هدف از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی را رشد و اعتلای فکری و فرهنگی دانش آموزان و کشف استعدادها، شکوفایی و ایجاد رقابت سالم بین آنان بیان کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن تقدیر از دست اندرکاران و تلاشگران پرورشی شهرستان مهریز اظهار داشت:  شهرستان مهریز توفیقات خوبی در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی در سطوح استانی و کشوری کسب کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
سرداری موفقیت های بدست آمده را حاصل برنامه ریزی، پیگیری مدیریت،معاونین، کارشناسان امورتربیتی و تلاش مدیران، مربیان و معلمان مدارس دانست.
مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این همایش ضمن تجلیل از دانش آموزان برتر فرهنگی و هنری شهرستان  گفت: با تلاش مربیان تعلیم و تربیت در آموزش وپرورش امروز شاهد تحقق آرمانهای امام (ره) هستیم .
سید علی کارآموز گفت:ارتقای کیفی وکشف استعدادهای دانش آموزان درزمینه های فرهنگی و هنری از اهداف آموزش وپرورش است.
وی با بیان اینکه،تربیت شاهراه نظام آموزش و پرورش است، اظهار داشت: دانش آموزان با علم آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده ای روشن برای نظام رقم خواهند زد.
معاون پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهریز نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری و نتایج مسابقات فرهنگی و هنری،  قرآن و عترت دانش آموزان موفقیت و درخشش دانش آموزان مهریز در مسابقات فرهنگی و هنری را نتیجه تلاش و کوشش خالصانه و بی دریغ مدیران، مربیان، آموزگاران، دبیران و تعامل و پیگیری خوب خانواده ها دانست.
محمد رضا فخری افزود: این همایش در دو بخش  قرآنی و فرهنگی و هنری برگزار می شود و بیش از 175 نفر از دانش آموزان شهرستان مهریز در مقطع ابتدایی تجلیل می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا