معاون پژوهش و برنامه ریزی : بهره مندی از ظرفیت های انجمن های علمی و آموزشی معلمان یک ضرورت است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش " علیرضا مصباح فر " در نشست مشترک برنامه ریزی دوره های آموزشی مربیان پیش دبستانی و آموزگاران گفت : بهره مندی از ظرفیت های انجمن های علمی وآموزشی معلمان یک ضرورت است.

دراین جلسه که معاون آموزش ابتدائی و اعضای انجمن علمی معلمان ابتدائی حضور داشتند معاون پژوهش و برنامه ریزی از مشارکت انجمن های علمی معلمان دربرگزاری دوره های آموزشی معلمان خبرداد و افزود: انجمن های علمی آموزشی معلمان با توجه به پتانسیل های فراوانی که دارند آموزش و پرورش را دراین امر یاری خواهند داد.

درادامه "محمد حسن رادمنش " معاون آموزش ابتدایی نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه انجمن علمی معلمان ،  نقش این انجمن ها در ارتقای علمی معلمان را یادآورشد و گفت : انجمن های علمی معلمان به عنوان یک تشکل مردم نهاد می تواند دراین راستا به خوبی انجام وظیفه نماید.

درادامه این نشست اعضای شورای اجرایی انجمن علمی آموزشی معلمان ابتدایی نقطه نظرات خود را دراین زمینه ارائه و برای برگزاری دوره های آموزشی مربیان پیش دبستانی و آموزگاران اعلام آمادگی کردند.

 گفتنی است دوره آموزشی مربیان پیش دبستانی و آموزگاران تو سط انجمن علمی معلمان ابتدائی و با هماهنگی ونظارت اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل در تابستان امسال برگزار خواهد شد

اضافه می نماید هم اکنون 13 انجمن علمی و آموزشی معلمان دراستان یزد فعالیت دارد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا