به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه 166م شورای آموزش و پرورش بافق در محل تالار فرهنگیان این شهرستان با حضور فرماندار بافق ، رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مدير و معاونين این اداره برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دو دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان، از جامعه فرهنگیان که در امر برگزاری انتخابات تلاش نمودند تشکر و قدردانی کرد.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه انتخاب یک معلم به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه مهریز را به فال نیک گرفته و اظهار داشت: انتخاب یک فرهنگی و معلم به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی می تواند گامی موثر در جهت رفع مشکلات فرهنگیان و حوزه آموزش و پرورش شهرستان بافق و سایر نقاط  این حوزه انتخابیه باشد.

وی تکمیل و راه اندازی مدارس خیری در حال ساخت این شهرستان را از جمله اولویت های آموزش و پرورش در این شهرستان عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این مدارس بخشی از مشکلات و کمبودهای حوزه تعلیم و تربیت شهرستان در بخش فضای های آموزشی رفع شود.

در ادامه این جلسه رییس اداره آموزش و پرورش بافق به بیان گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته در حوزه تعلیم و تربیت پرداخت و افزود: 106 دانش آموزان بافقی حائز رتبه های برتر در مسابقات فرهنگی ،هنری و قرآنی در سطح استان شدند .

علی اصغر رنجبر افزود: از تعداد 106 نفر دانش آموز برتر راه یافته به مسابقات استانی تعداد 52 نفر به صورت انفرادی و مابقی به صورت گروهی در این مسابقات شرکت کردند که 10 نفر از این دانش آموزان نیز به مسابقات فرهنگی و هنری در سطح کشور راه یافتند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا