یزدفردا"همایش ملی نظارت کارگاهی در استان یزد با فعالیت سه کمیسیون تخصصی همایش در هتل ارگ جدید یزد آغاز به کار کرد.

 

 

 پیش از شروع به کار کمیسیون ها، آقای مهندس فرشید ضمن خیر مقدم به حاضرین ابراز امیدواری کرد که با جمع بندی و تدوین نتایج کار این کمیسیون ها و ارائه آن به شورای مرکزی گام موثری در جهت تحکیم و تقویت مبانی نظارت کارگاهی در ساختمان های گروه "ب" به بالا توسط سازمان برداشته شود.

 

 

آنگاه آقای دکتر جواهری نایب رئیس اول سازمان و دبیر این همایش در سخنان خود از جمع حاضر به عنوان فرهیختگانی که هیئت مدیره های نظام مهندسی ساختمان استان های سراسر کشور را نمایندگی می کنند نام برد و به تشریح موضوعات کار کمیسیون ها در ابعاد تهیه و تدوین شرح وظایف مهندس ناظر کارگاهی، تدوین سر فصل آموزشهای تکمیلی ویژه مهندس ناظر کارگاهی، تهیه شیوه نامه نحوه ارزشیابی و رتبه بندی مهندس ناظر کارگاهی پرداخت.

آقای دکتر بدیعی عضو شورای مرکزی سازمان نیز با اشاره به تدوین و ابلاغ خط مشی 17 گانه سازمان که در آن تثبیت نظارت کارگاهی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که با مشارکت شهرداری در جهت عملیاتی کردن طرح نظارت کارگاهی پیش گام شده است، تقدیر کرد.

سپس حاضران که در جمع آن ها تنی چند از اعضای شورای مرکزی سازمان، اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان یزد، جمعی از روسا و اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ها و برخی از مسئولان استان یزد حضور داشتند، با تشکیل کمیسیون های تخصصی سه گانه به بحث و بررسی ابعاد نظارت کارگاهی پرداختند.

با پایان کار کمیسیون ها، صبح فردا نشست اصلی همایش ملی نظارت کارگاهی در سالن غدیر یزد با حضور 400 نفر مهندسین مدعو برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا