فرماندار يزد گفت: با توجه به تغيير سليقه هاي مردم و افزايش واحدهاي صنفي بايد دوره هاي آموزشي توانمند سازي ويژه اصناف به منظور ايجاد و ارتقاء فضاي رقابتي سالم برگزار شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اعضاي هيأت رئيسه اتاق اصناف مركز استان و جمعي از معتمدين اصناف و بازاريان با فرماندار يزد ديدار كردند.

"  محمود شاكري شمسي " در اين ديدار كه معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري نيز حضور داشت با تأكيد بر اهميت گسترش فضاي نقد و نقد پذيري در بين مردم و مسئولان افزود: نقد يكي از نيازهاي اصلي مديران و مسئولان است كه اين موضوع بارها مورد تأكيد دولت بوده است.

فرماندار يزد اظهار داشت:در اين راستا مردم بايد پيشنهادات و انتقادات خود را براي رفع مسائل و مشكلات همراه با راهكارهاي عملياتي به مسئولان ارائه نمايند. 

وي در ادامه با اشاره به نقش مهم و تأثيرگذار اصناف در جامعه خاطرنشان كرد: دولتي موفق است كه بخش مهمي از تصدي گري هاي خود را به مردم واگذار كند كه از اين رو يكي از مهمترين سياست هاي دولت يازدهم تقويت توان اتحاديه ها و اصناف به عنوان بخشي از تشكل هاي مردمي است.

" شاكري شمسي " با تقدير و تشكر از اقدامات صورت گرفته در راستاي نظارت و ارزيابي صنوف اضافه كرد: اصناف و بازاريان در تمامي صحنه هاي حساس بعد از انقلاب نقش تأثيرگذاري را داشته كه مهمترين نمود آن در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد به موضوع توانمند سازي واحدهاي صنفي در مركز استان نيز اشاره كرد و گفت: با توجه به تغيير سليقه هاي مردم و افزايش واحدهاي صنفي بايد دوره هاي آموزشي توانمند سازي ويژه اصناف به منظور ايجاد و ارتقاء فضاي رقابتي سالم برگزار شود.

فرماندار يزد نيز به اين موضوع تأكيد كرد كه در اعمال موارد قانوني با شهروندان بايد در كمال احترام و رفتار مناسب صورت گيرد.

وي با بيان اينكه سال 94 به لحاظ اقتصادي و مالي يكي از سخت ترين سالهاي بعد از انقلاب براي دولت و هم براي بخش خصوصي بوده است اظهار داشت: اميدواريم با تمهيدات در نظر گرفته شده گشايش مثبتي در روند وضعيت اقتصادي كشور اتفاق بيفتد.

فرماندار يزد در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به در پيش بودن ماه مبارك رمضان گفت: بايد در اين ماه چهره اسلامي بازار بيش از پيش حفظ شود.

در اين جلسه هر يك از اعضاي هيأت رئيسه اتاق اصناف مركز استان به ارائه مسائل و مشكلات حوزه كاري خود و پيشنهادات به منظور رفع آنها پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا