مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد گفت :ضروری است به مباحث فرهنگی و اجتماعی برای تدوین سند توسعه استان توجه ویژه ای شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، روز سه شنبه 11خردادماه، جلسه هماهنگی تدوین سند توسعه استان یزد در بخش فرهنگ وهنر ، ورزش و جوانان و زنان وخانواده  با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری ، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نمایندگان دستگاهها درسالن کنفرانس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد .
"فخرالسادات خامسی هامانه" در این نشست عنوان کرد : در برنامه ریزی های استانی به ساختار فیزیکی و مسائل زیربنایی بیشتر از مباحث فرهنگی توجه می شود .
وی ادامه داد : اهمیت  سرمایه اجتماعی بیش از اهمیت سرمایه اقتصادی است و لازم است در حوزه فرهنگ وهنر و بانوان سرمایه گذاری اقتصادی بیشتری انجام گیرد .
خامسی هامانه افزود : باید توجه داشت در تدوین سند توسعه نیز ، برنامه ها و سیاست ها  قابلیت اجرایی داشته و اهداف  به طور دقیق مشخص شوند .
وی در پایان سخنان خود با اشاره به کمبود بودجه در حوزه فرهنگی و اجتماعی افزایش آن را برای عملی شدن برنامه ها و اهداف سازمانها خواستار شد .
گفتنی است در این نشست در خصوص تهیه برش استانی سند ملی توسعه فرهنگ و هنر و وجود پتانسیل های بومی در توسعه فرهنگ وهنر استان بحث و تبادل نظر شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا