به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نشست مشترك فرماندار و رئيس آموزش و پرورش شهرستان با مدير عامل مجتمع صنعتي آهن و فولاد بافق (ابوئي) به منظور هماهنگي و برنامه ريزي احداث مدارس خيري در شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست ضمن تقدير از مساعدت و مشاركت مجتمع صنعت و آهن فولاد بافق براي امر خير مدرسه سازي در اين شهرستان گفت : مدرسه جايگاه و زير ساختي است براي پرورش آينده سازان اين شهرستان و كشور كه مي طلبد از فضاي مناسب و امكانات كافي و مطلوب بهره مند باشد.

سيد مهدي طلائي مقدم با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در پیشرفت آموزش و پرورش؛ وجود خیرین را در این زمینه نعمتی بزرگ برای جامعه برشمرد و اظهار داشت: تلاش در امر مدرسه سازی باعث رشد و پیشرفت روزافزون جامعه می شود

وی مشاركت مجتمع فولاد ابوئي بافق در احداث مدارس خيري اين شهرستان را گامي بزرگ در افزايش فضاي آموزشي و رونق علم و دانش در آينده اين شهرستان دانست و گفت : اميدواريم با همكاري آموزش و پرورش و مجموعه شهرستان هر چه سريع تر شاهد بهره برداري از چهار آموزشگاه خيري در اين شهرستان باشيم.

گفتني است در اين نشست علاوه بر پيگيري احداث مدارس خيري ونحوه ساخت و ساز ، مسائل و مشكلات و نحوه ادامه روند سرمايه گذاري مجتمع مذكور نيز مورد بررسي و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا