یزدفردا:رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تفت : در سه ماهه نخست سال جاری 70 هزار نفر – ساعت آموزش مهارت در شهرستان تفت به جوانان ارائه گردیده است

به گزارش یزدفردا: علی شبانی با اعلام این خبر گفت : در راستاي اشتغال زایی و ارتقاء سطح فنی وعلمی و پر کردن اوقات فراغت جوانان در سال جاري در بخش ثابت و سیار شهری ، روستایی و آموزشگاه های آزاد 37 دوره آموزشی برگزار گردیده است .

وی بیان کرد : در بخش ثابت و سیار شهری 38 هزار و 500 نفر – ساعت مهارت آموزی برای 283 کارآموز در قالب 18 دوره  ارائه شده است .

وی ادامه داد : دوره های برگزار شده در مرکز ثابت این شهرستان ، برق صنعتی درجه 2 ، اتوکد ، كارور plc  ، لوله کشی گاز ، کاربر رايانه ، برق ساختمان درجه 1 و 2 ، تعمیر کولر آبی ، کاربر نرم افزار اداري ، جوشکاري E3 ، پرورش قارچ ، پرورش زنبور عسل ، كارور GPS و برق خودرو بوده است .

شبانی تعداد دوره های برگزار شده  در بخش روستایی را 7 دوره عنوان کرد و افزود : 98 نفر در این دوره ها به میزان 7 هزار نفر – ساعت آموزش دیده اند .

وی دوره های برگزار شده در روستاهای تفت را کاربر رایانه ، مانتو دوزی ، روبان دوزی و پارچه ساز تزئینی اعلام کرد .

 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تفت با اشاره به اینکه 13 آموزشگاه آزاد در این شهرستان مجوز فعالیت را دارا هستند گفت : در سه ماهه نخست سال جاری 12 دوره آموزشی برای 108 نفر از کارآموزان خواهر و برادر به میزان 24 هزار نفر – ساعت برگزار گردید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا