محمود احمدی‌نژاد صبح امروز پیش از ترک تهران به مقصد بالی برای حضور در اجلاس دموکراسی در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه مهرآباد گفت: اجلاس دموکراسی توسط اندونزی پایه‌گذاری شده و در راستای همفکری، مشورت و ساختن آینده‌ای بهتر است

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند

احمدی‌نژاد: نظم حاکم بر جهان به بن‌بست رسیده است

رییس‌جمهور سفر به اندونزی را در راستای روابط دو جانبه و پیگیری مباحث بین‌الملل عنوان کرد.

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز پیش از ترک تهران به مقصد بالی برای حضور در اجلاس دموکراسی در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه مهرآباد گفت: اجلاس دموکراسی توسط اندونزی پایه‌گذاری شده و در راستای همفکری، مشورت و ساختن آینده‌ای بهتر است.

 

رییس قوه مجریه تصریح کرد: ایده اولیه این بود که دموکراسی موجود در عالم پاسخگوی نیاز امروز بشریت نیست و با بسیاری از ارزش‌ها و فرهنگ‌ها مغایرت دارد. هر ملت، منطقه و قاره‌ای با توجه به ویژگی‌های فرهنگی خود باید حکومت و رفتار خود را تنظیم کند.

 

احمدی نژاد با بیان اینکه "برای حضور در پنجمین اجلاس دموکراسی بالی از جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آمد"، افزود: طی یک قرن اخیر نظمی که در جهان حاکم شده تقریبا در همه ابعاد به بن‌بست رسیده و همه متفکران بحث نظم جایگزین را مطرح می‌کنند. ملت ایران نیز از همان ابتدا به دنبال نظم جایگزین بوده و حرف‌های زیادی دارد.

 

به گزارش ایسنا،وی در پایان خاطرنشان کرد: در این سفر دیدارهای با سران و مسئولان کشورها خواهیم داشت و دیدگاه خود را مطرح می‌کنیم و این سفر هم در راستای روابط دوجانبه و هم مباحث بین‌الملل است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا