خبر آرشیوی :تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
دبیر همایش صنعت فولاد و معدن خبر داد:
حضور چشمگیر فولادسازان بزرگ جهان در ایران
یزدفردا "گروه صنایع معدنی >فولاد - دبیر همایش صنعت فولاد و معدن گفت: تقاضای حضور شرکت‌های ابرقدرت در زمینه فولاد نسبت به گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست.
به گزارش یزدفردا به نقل از معادن و صنايع معدني" محسن پروان درباره حضور شرکت‌های اصلی فولاد در این همایش گفت: شرکت‌های بزرگ صاحب تکنولوژی فولاد دنیا در این همایش حضور دارند.

وی ادامه داد: حضور شرکت‌های بزرگ فولاد از سراسر دنیا در این همایش باعث می‌شود که قیمت فولاد خاورمیانه که قبلا توسط کشورهای امارات و ترکیه مشخص می شد، توسط کشورمان تعیین شود.

شایان ذکر است: ایران نقش بزرگترین تولیدکننده، وارد کننده و صادرکننده فولاد را در منطقه ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته شرکت‌های خارجی حضور چشم گیری در همایش نداشتند، اما در این دوره شاهد افزایش این شرکت در همایش هستیم که می‌توان به حضور شرکت‌هایی از کشورهایی چون: اسپانیا، انگلیس و آلمان، اتریش، فرانسه، چین، فنلاند اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این همایش،‌800 کارشناس داخلی و 100 کارشناس در بخش خارجی حضور دارند و همچنین 22 کارگاه آموزشی طی برگزاری این همایش برای متخصصان و دانش‌آموختگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌های خارجی به دنبال سرمایه‌گذاری در کشورمان از تکنولوژی به روز خود استفاده خواهند کرد که امیدواریم سرمایه‌گذاران و کارشناسان از این فرصت استفاده بهینه داشته باشند و تبادل تکنولوژی گسترده‌ای در زمینه صنعت فولاد، معدن صورت بگیرد.

وی گفت: تعاملات موجود در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری می‌تواند به اشتغال‌زایی در کشور کمک شایانی نماید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا