یزدفردا:

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

فولکس واگن توسعه گیربکس ۱۰ سرعته دی اس جی را لغو کرد

براساس گزارشات جدید شرکت فولکس واگن توسعه گیربکس ۱۰ سرعته دی اس اجی را لغو نمود.

 

اخبار خودرو- در رویداد سمپوزیوم موتور وین سال ۲۰۱۳ شرکت فولکس خبر از برنامه ای برای توسعه گیربکس ۱۰ سرعته دوکلاچ اتوماتیک داده بود.حال این کمپانی به دلیل هزینه بالای توسعه و پیچیده بودن پروژه ، توسعه این گیربکس را لغو کرد.

گیربکس 10 سرعته دی اس اجی

گیربکس ۱۰ سرعته دی اس اجی

به گزارش اخبار خودرو ، مدیرعامل فولکس واگن در مصاحبه ای با سایت موتورینگ اعلام داشت : این شرکت اهداف مهم تر و فوری تر را به این توسعه ترجیح داده است.

زمانی که فولکس واگن این خبر را اعلام کرد یک شگفتی محسوب می شد و همچنین دررویداد سمپوزیوم موتور وین امسال نگاهی اجمالی از گیربکس ۱۰ سرعته دی اس جی ارائه کرد و برنامه ای برای تولید مدل اف دابلیو دی و آردابلیو دی آن داشته است.

در آن زمان مدیرعامل فولکس واگن دکتر هانس – جیکوب نوسر اظهار داشت که گیربکس دی اس جی بهبودیافته و از دنده های بیشتری برخوردار است که با بیشتر بودن دنده ها قدرت بیشتری به خودرو ارائه می دهد.

شرکت های مختلفی از جمله بی ام دابلیو ، جنرال موتورز، فورد و هیوندای در گذشته اشاره ای به ساخت گیربکس ۹ الی ۱۰ سرعته داشتند اما در حال حاضر اخباری درباره گیربکس آن در دسترس نیست.

البته مرسدس بنز در برخی مدل های خود از گیربکس ۹ جی-ترونیک بهره گرفته است.

 

 

منبع : motor1

 

 

 

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

رنو داستر برای نخستین بار به‌صورت تحویل فوری به بازار عرضه می‌شود

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران همزمان با اتمام ماه شهریور و آغاز فصل هزار رنگ پاییز طرح فروش ویژه‌ای را آغاز کرد.
رنو داستر برای نخستین بار به‌صورت تحویل فوری به بازار عرضه می‌شود

به گزارش اخبار خودر: مدیر بازاریابی نگین خودرو ضمن اعلام آغاز شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تصریح کرد:”نگین خودرو در این طرح محصولات خود را با روش‌های فروش نقدی، اقساطی، مشارکتی و  با شرایط بسیار جذاب و بی‌سابقه‌ای عرضه می‌کند.”

مدیر بازاریابی نگین خودرو در ادامه افزود:”داستر پرفروش‌ترین شاسی‌بلند اروپایی در فروش نقدی از تخفیف ۶ میلیون تومانی بهره می‌برد و قیمت خرید نقدی این محصول ۹۲ میلیون تومان اعلام ‌شده است. رنو داستر در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۸ میلیونی عرضه شده و خریداران می‌توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره نمایند ضمن آنکه این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می‌شود.”

شکوهی همچنین اعلام کرد:”رنو فلوئنس دستی، که به‌عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو به دست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد، با قیمت خرید نقدی ۷۸ میلیونی به فروش می‌رسد.”

فلوئنس تنها خودرو اروپایی است که با ظرفیت موتور ۲۰۰۰ سی‌سی و گیربکس دستی ۶ سرعته به بازار عرضه می‌شود و در روش اقساطی این خودرو با بهره بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می‌شود.

اسکالا کروک، اسکالا هاچ بک ۲۰۰۰ و ۱۶۰۰ سی‌سی، سفران ۲۵۰۰ و ۲۰۰۰ سی‌سی، داستر دو دیفرانسیل اتوماتیک و سیمبل ازجمله دیگر محصولات این برند اصیل اروپایی است که در این طرح فروش ویژه به بازار عرضه خواهند شد.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با بیان اینکه خودروها به‌صورت ۲۰ و ۳۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد:”قیمت اعلام‌شده برای تمامی محصولات قطعی است و هم‌اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک این خودرو اروپایی شده و از رانندگی با این خودروی خاص لذت ببرند.”

شکوهی تصریح کرد:”در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌شود.”

هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانیwww.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر در زمینه طرح فروش ویژه نگین خودرو را به دست آورند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا