یزدفردا:تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴-قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو-قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو زانتیا، سمند، تندر۹۰ و دنا دربازار تهران

به گزارش اخبار خودرو ،قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو زانتیا، سمند، تندر۹۰ و دنا دربازار تهران به شرح زیر است:

1250224_619

 

 

 

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ -

 


 

 
 
 

 

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور:

کشور به کارت سوخت نیازی ندارد

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: جایگاه‌داران سوخت کشور در طی ۳۵ سال گذشته با هیچگونه انفجاری مواجه نبوده‌اند.
کشور به کارت سوخت نیازی ندارد
به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،بیژن حاج محمدرضا رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور در همایش ملی جایگاه‌داران با اشاره به اینکه در طی هفت ماهه سال‌جاری جایگاه‌داران کارمزدی دریافت نکرده‌اند، گفت: اگر می‌خواهیم جایگاه‌داران کشور در عالی‌ترین سطح به ارائه خدمات بپردازند در مرحله اول بایستی به مشکلات آنها توجه کرد چرا که بدون توجه به این مقوله نباید انتظار بیشتر از این داشت.
وی تصریح کرد: جایگاه‌داران سوخت کشور در سال‌جاری کارمزدی بابت ارائه خدمات سوختی دریافت نکرده‌اند و چندین بار این موضوع را به گوش مسئولان رسانده‌ایم.
حاج محمدرضا افزود: در طی ۳۵ سال گذشته هیچگونه انفجاری در جایگاه‌های سوخت کشور نداشته‌ایم اگر انفجاری صورت گرفته تنها در جایگاه سی ان جی و مربوط به خودروها بوده است.
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور افزود: در طی دو سال گذشته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با جایگاه‌داران رویکرد مناسبی داشته به طوری که در جهت رفع مشکلات آنها گام‌های مثبتی را برداشته است.
حاج محمدرضا افزود: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ جایگاه سوخت در کشور دا ریم که باید در زمینه مشتری‌مداری حرکت‌های سازنده‌ای انجام شود.
وی تأکید کرد: انجمن جایگاه‌داران سی ان جی سعی بر آن دارد که در جهت برندسازی همسو با کشورهای خارجی حرکت نماید اما این امر بدون مساعدت مسئولان امکان‌پذیر نیست.
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور در خصوص از رده خارج کردن کارت هوشمند سوخت گفت: با توجه به اینکه قیمت بنزین در کشور تک نرخی شده است بنابراین نیازی به کارت سوخت در کشور نیست همچنین عرضه کارت سوخت هزینه‌بر و زمان‌بر بوده به طوری که افراد هنگام مراجعه به جایگاه‌ها در زمان سوخت‌گیری با مشکلات زیادی مواجه هستند بنابراین پیشنهاد داریم کارت سوخت از رده خارج شود.

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا