یزدفردا"در راستای تعامل و همکاری بیشتر  بین شهرداری واداره کل مسکن و شهرسازی استان برای حل مشکلات شهری، نشستی صمیمی بین شورای اسلامی شهر یزد ، شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی استان برگزار شد.

در این نشست که حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد ،محمد فقیه خراسانی عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس شورای استان، مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار و دکتر نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان حضور داشتند بر تعامل بین شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی برای حل مشکلات شهری تاکید شد.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این نشست با اشاره به نام گذاری سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: هرنوع کمک فکری و فنی بین دودستگاه یک هم افزایی را برای شهر فراهم خواهد کرد که نتیجه این هم افزایی و تعامل و همکاری در آینده متوجه شهر و شهروندان خواهد بود.

محمد فقیه خراسانی عضو شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست در زمینه واگذاری زمین ها از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی به شهرداری گفت: در این زمینه باید جلسات مختلف برگزار شود و در جهت رفع اختلافات تلاش شود و نتیجه را در جهت خدمت به شهروندان به کار بست.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این جلسه گفت:  اداره کل مسکن و شهرسازی برای کمک به پیشرفت و آبادانی شهر، آماده هرگونه تعامل و همکاری با شهرداری می باشد.

 دکتر نقصان محمدی گفت: مسائل و مشکلات فردی و جزئی شهر در کارگروه های دوطرفه و از نگاه کارشناسان برطرف شود و مسائل کلان هم از دید مدیران و در نشست های تخصصی بررسی و مرتفع شود.

در نهایت و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید در زمینه رفع مشکلات جزئی شهر، کارگروهی متشکل از شهرداری و مسکن و شهرسازی تشکیل شود و مشکلات بررسی و رفع شود.

همچنین در زمینه رفع مشکلات کلان مقرر گردید تا جلساتی در سطح مدیران به طور مستمرتشکیل و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

در زمینه واگذاری زمین در زمینه اجرای پروژه آسمان هم اداره مسکن و شهرسازی استان قول داد نهایت همکاری و تعامل را با شهرداری داشته باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا