سومین دوره مسابقات قرآن روستایی بخش مرکزی تفت در بخشهای حفظ، قرائت و ترتیل و مفاهیم با استقبال خوب اعضای شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و عموم مردم شریف روستاهای بخش مرکزی به همت بخشداری تفت و دهیاری روستای توران پشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت؛ "علی احمدیان" با اعلام این خبر اظهار داشت: 410 داوطلب طی سه روز در این دوره از مسابقات مشارکت فعال داشتند و در این عرصه فرهنگی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بخشدار مرکزی تفت ادامه داد: از این تعداد، 167 نفر مرد و 243 نفر زن می‌باشند که طی روزهای اول تا سوم تیرماه در محل فرمانداری و مسجد قدس تفت، در بخشهای مختلف به رقابت پرداختند.

احمدیان با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات در ماه مبارک رمضان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق روستایی، معرفی استعدادهای برجسته جوانان و روستاییان و تقویت هیئت های قرآنی و تشویق و تجلیل از پیشگامان این عرصه مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می شود.

وی با قدردانی از استقبال چشمگیر روستاییان عزیز بخش مرکزی در این دوره از مسابقات ابراز امیدواری کرد: برگزاری این گونه مسابقات فرهنگی، زمینه‌ساز ترویج فرهنگ غنی قرآنی در جامعه شود.

یادآور می شود سومین دوره مسابقات قرآن روستایی بخش مرکزی تفت، از  روزهای اول تا سوم تیرماه در محل فرمانداری و مسجد قدس تفت، در بخشهای حفظ، قرائت و ترتیل و مفاهیم برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا