به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی  رییس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت :  اجرای مرحله سوم بسته بندی و توزیع طرح «همای رحمت» ویژه افراد بی بضاعت و نیازمند برگزار و در راستای اجرای این طرح تا روز پانزدهم ماه مبارک رمضان 400 سبد غذایی در سطح شهرستان یزد توزیع شد .

محمد زارع سروی با اشاره به اینکه امسال برگزاری طرح همای رحمت  نیز همچون سال قبل با محوریت اجرایی خانه های داوطلبی می باشد،خاطرنشان کرد: این طرح در سال های گذشته نیز از ابتدای تشکیل جمعیت هلال احمر در شهرستان یزد اجرا می شده است اما مدت دو سال است که به صورتی ویژه با مشارکت فعال خانه های داوطلبی در این خصوص اقدام می شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: تهیه و توزیع مواد غذایی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با استفاده  از توانمندی خیرین و افراد نیکوکار هر ساله در آغاز ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

زارع سروی گفت: قند  حبوبات، چای، ماکارونی، سویا,روغن، رب گوجه فرنگی، برنج، خرما و پنیر شیرینی گوشت و مرغ  از جمله اقلامی است که پس از بسته بندی بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

وی  از برپایی سفره های مهربانی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر یزد خبر دادو اعلام کرد : سفره های مهربانی در ماه مبارک رمضان به همت واحد داوطلبان و کمک خیرین و همچنین جلب مشارکت موسسات غیر دولتی در دو منطقه شهر یزد مهمان خانواده های کم برخوردار، زنان سرپرست خانواده و خانواده های بی سرپرست، بیماران صعب العلاج ، معلولین نیازمند و سالمندان برگزار گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تاکنون 6 سفره مهربانی توسط خیرین و خانه های داوطلبی در راستای اطعام نیازمندان در استان برپا شده و 600 نفر از این سفره ها بهره مند شده اند.

 طرح همای رحمت و برپایی سفره های مهربانی در شهرستان یزد تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا