نشست مشترک فرماندار بافق و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با مدیران صنایع ، معادن و عمران این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ این نشست که با حضور نماینده مردم بافق،بهاباد، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، صاحبان ، مدیران صنعت، معدن و عمران شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه به بیان هدف برگزاری این نشست پرداخت و  اظهارداشت: هدف از برگزاری این جلسه در ارتباط بیشتر و عمیق تر باصاحبان بخش خصوصی بوده و با توجه به ظرفیت بالای شهرستان و وجود بخش خصوصی توانمند و همچنین همدلی و همزبانی که بین مسئولان وجود دارد قطعا تعمیق این همدلی و همزبانی و تسری بین بخش خصوصی و دولتی می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان را رفع نماید.

 سید مهدی طلایی مقدم اضافه نمود: قطعا در سایه همدلی و همکاری مسائل و مشکلات که در واحدهای دعوت شده نیز وجود دارد مورد توجه قرار گرفته و در جهت حل مسائل آن با همراهی مسئولان دولتی انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: شرایط امروز بافق بسیار ویژه و خاص است، هم در شهرستان ، هم استان و هم در کشور آمادگی همگان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کاملا مشهود است و همه مردم و مسئولان آماده اند تا با آغوش باز از سرمایه گذاران استقبال نمایند.

طلایی مقدم ضمن اشاره به شروع پروژه هایی نظیر گندله شرکت سنگ آهن مرکزی، مجتمع فولاد بافق ، گندله فلات (بخشایش) مهمترین زمینه های سرمایه گذاری در بافق را در بخش های صنایع جوارمعدنی ، جوار ریلی، میراث فرهنگی و گردشگری، پرورش خاویار و تیلاپیا و توریست سلامت بیان نموده و آمادگی شهرستان در جهت جذب سرمایه گذاران بخش های مذکور اعلام کرد.

در ادامه جلسه واحدهای حاضر در این نشست ضمن معرفی و بیان گزارشی از فعالیت خود مسائل و مشکلاتشان را نیز مطرح نمودند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و با اعلام آمادگی در جهت پیگیری مسائل و مشکلات در صورت نیاز در مرکز استان و تهران افزود: امروز بافق بهترین شرایط برای سرمایه گذاری را دارد و از این فرصت می بایست به نحو احسن استفاده شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا