به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه 167م شورای آموزش و پرورش بافق در محل تالار فرهنگیان این شهرستان با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مدير و معاونين این اداره برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست در ابتدا با اشاره به کسالت پیش آمده برای مدیرکل آموزش پرورش استان یزد برای این مسئول آرزوی بهبودی کامل و صحت و سلامتی از درگاه خداوند متعال را خواستار شد.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه به بیان اقدامات صورت گرفته شورای و مصوبات جلسات قبل پرداخت و خواستار تسریع در اجرای پروژه های در حال ساخت آموزش و پرورش شد.

وی همچنین پیرامون مرمت و بهسازی مدارس شهری و روستایی با همکاری شهرداری و بخشداری ، همکاری در اجرای برنامه های تابستانه دانش آموزان ، رفع موانع تکمیل مدارس خیری در حال ساخت، پیگیری شروع به ساخت 4 مدرسه خیری و کمک به خانواده دانش آموزان بی سرپرست و کم بضاعت قول مساعدت و همکاری داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه در این نشست با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان بر ضرورت توجه ویژه خیران و والدین دانش آموزان در امور خیری مرتبط با مسائل آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان آموزش پرورش می بایست زمینه حضور هر چه بیشتر خیران و والدین در امور خیری مرتبط با مسائل آموزش و پرورش را فراهم نمایند.

درابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش بافق به بیان عملکرد این اداره در ماه گذشته پرداخت.

در پایان این نشست احکام اعضای جدید اهدا شد و مسئولانی که در اجرای برنامه های این نهاد همکاری داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا