یزدفردا"علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان، صبح امروز بر اثر بیماری سرطان که گفته می‌شود در پی حمله بیوتروریستی در خارج بوده، دار فانی را وداع گفت و به پدرش پیوست.


به گزارش تسنیم، علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری دولت هفتم، صبح امروز (7 تیر ماه) پس از تحمل چند ماه رنج و درد ناشی از بیماری سرطان دعوت حق را لبیک گفت.

گفته می‌شود که علی دادمان سال گذشته در یکی از سفرهای خارجی مورد حمله بیوتروریسم قرار گرفته که آن حمله سبب بروز سرطان وخیم شد.

چندی پیش محمد مهدی همت فرزند برومند سردار شهید حاج ابراهیم همت در یادداشتی به شرح وضعیت علی دادمان فرزند شهید دادمان و بیماری سرطان وی پرداخت و نوشت:

دوستان زیادی جویای حال و احوالات برادر بزرگمان علی آقای دادمان بودند. با کسب اجازه از خانواده ایشان به شرح مختصری می‌پردازم.

علی جان در این چند ماه مرد و مردانه ایستاد و با وجود درد زیادی که قابل تصور نیست و دیگر هیچ مخدری جوابگو نبود با سرطان جنگید.

سرطان ایشان جزو گونه‌های نادر بود که سرعتی بالاتر از تصور داشت.

روز چهارشنبه به‌خاطر درد شدید در ناحیه شکم و اختلال تنفسی برادرمان را به بیمارستان آوردیم و دکترها اذعان داشتند که اگر عمل نگردد تا شب دوام نمی‌آورد.

بخشی از آنچه می‌دانستیم و آنچه بعد از عمل روشن شد به‌شرح زیر است:

غده ایجادشده در روده موجب انسداد روده گردیده که بخشی از روده را سیاه کرده که دکترها مجبور شدند بخشی از آن را بریده و روده را از چرخه خارج کنند.

محتویات‌ روده به داخل شکم ریخته بود که ایجاد عفونت کرده و عفونت وارد خون شده و از طرفی گاز ایجادشده در شکم، ریه را نیز درگیر کرده که در حال حاضر تنفس ایشان با دستگاه انجام می‌گردد.

سلول‌های سرطانی روده و معده و کبد و لگن و کلیه را به اشغال خود در آوردند که به‌خاطر جراحات و عمل جراحی‌ و وضعیت موجود امکان‌ شیمی‌درمانی دیگر وجود ندارد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا