دبیر هیات شنای استان در دیدار با نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خواستار دفاع نمایندگان مجلس از حقوق بخش خصوصی در ورزش شد.

به گزارش روابط عمومی هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد  سید مصطفی سجادی در نشست روسا و نواب رییس هیاتهای ورزشی استان با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تشکر از تشکیل جلسه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: شاید بهترین خدمتی که نماینده مردم یزد میتواند انجام دهد، دفاع از حقوق بخش خصوصی در ورزش باشد.

دبیر هیات شنای استان افزود: اگر مانند گذشته مجلس مصوبه ای داشته باشد که در برنامه 5 ساله آینده بخش خصوصی فعال در ورزش با مجموعه هایی که فعالیت ندارند در بهره گیری از امتیازات دولتی متفاوت باشد و حداقل درصدی از معافیت مالیاتی یا امتیازات خاص دولتی بهره ببرد، قطعا بخش عمده ای از مشکل ورزش استان که عدم نقدینگی است با حضور موثر خصوصی ها و صنایع بزرگ مرتفع می گردد.

وی با بیان اینکه شورای عالی ورزش  باید جدی گرفته شود ادامه داد: در یزد انصافاً اداره ورزش و جوانان دست تنهاست و از شورای ورزش فقط یک نام وجود دارد و متاسفانه جلسه ای با خروجی مشخص تشکیل نشده است. اگر شورای عالی ورزش با خواست جدی مسولین به ویژه استاندار محترم هر ماه یک نوبت تشکیل شود و در هر جلسه فقط به مشکلات یک هیات پرداخته شود ، قطعا بخش عمده ای از مشکلات ورزشی ها که نیازمند تعامل ادارات دولتی است برطرف میگردد

سجادی از نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خواست از ارگانهای دولتی بخواهد و پیگیر شود که چرا در ورزش یزد حضور جدی پیدا نمی کنند. چرا باید شهرداری در یک استان در بیش از 20 رشته ورزشی در بالاترین سطح تیم داری کند ولی در یزد تنها لطفشان تبلیغات برای یک همایش ورزشی ساده باشد!!؟

سید ابوالفضل موسوی نماینده مرم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانش موارد مطرح شده را تایید کرد و برای پیگیری و حضور در جلسات شورای عالی ورزش قول مساعد داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا