مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد با تشریح تقويم آموزشي اين دانشگاه در ترم تابستان، از شروع کلاس‌های این ترم در سیزدهم تیرماه خبر داد.

دکتر سیدمنصور بیدکی با بیان اینکه ثبت نام دوره تابستان صرفاً به صورت اینترنتی است و ثبت نام حضوري امکان پذیر نخواهد بود یادآور شد: دانشجویان می‌توانند برای اطلاع از مقررات و ضوابط انتخاب واحد و لیست دروس ارائه شده به وب سایت دانشگاه  https://www.yazd.ac.ir قسمت آموزش/ اطلاعیه‌های آموزشی مراجعه کنند.

وي زمان انتخاب واحد دانشجويان براي ترم تابستان را 12 تيرماه اعلام كرد و گفت: كلاس‌هاي اين ترم از ۱۳ تيرماه آغاز و تا 2۱ مردادماه ادامه خواهد داشت و امتحانات اين ترم نيز از ۲۳ تا ۲۸ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد است خاطرنشان کرد: حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نخواهد بود.

دکتر بیدکی تصریح کرد: دانشجویان متقاضی مهمانی در ترم تابستان دانشگاه یزد (به استثناء دانشجویانی که در نیمسال دوم 95-94 مهمان بوده‌اند) برای ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی باید به سیستم آموزشی گلستان به نشانی http://golestan.yazd.ac.ir مراجعه کرده و از طریق لینک متقاضی مهمان و با توجه به راهنمای تصویری اقدام کنند. دانشجویان درصورت لزوم برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر صرفا از طریق (شماره تماس: 31233362-035 آقای معتمدی فر) اقدام کنند.

وی یادآور شد: دانـشجویان می‌توانند برای کسب اطلاع از برنامه هفتگی و محل تـشکیل کلاس‌ها بر اساس انتخاب واحد انجام شده، از (گزارش شماره 403 سیستم گلستان) از روز ۱۵ تیرماه استفاده کنند. این گزارش از تاریخ ۱۳ تیرماه در دسترس است اما نتیجه انتخاب واحد دانشجو از تاریخ ۱۵ تیرماه قطعیت می‌یابد.

این مقام مسئول اظهار داشت: دانشگاه یزد بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه در ترم تابستان آماده ارائه خدمات رفاهی شامل تغذیه (سلف آزاد) با اختصاص یارانه به ازای هر پرس ناهار و شام ، و همچنین خوابگاه به دانشجویان است. دانشجویان لازم است برای کسب اطلاعات تکمیلی ، اطلاعیه مدیریت دانشجویی را ملاحظه کنند.

وی تاکید کرد: شرط ورود به جلسه امتحانات پایانی دوره تابستان ارائه کارت ورود به جلسه (گزارش 428 سیستم آموزشی گلستان) است که تنها در صورت تسویه کامل بدهی شهریه دانشجو با دانشگاه یزد قابل چاپ است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا