یزدفردا"خلاصه داستان : عطاران نقش خون آشام یا وامپیری را بازی میکند که از نقطه ای ناشناخته وارد ایران شده و اولین شخصی که سرراهش قرار میگیر یک معتاد است. آقای خون آشام به راحتی خون این معتاد را می مکد اما بعد از مدتی آثار اعتیاد در وجود خون آشام مشاهده می شود و همین ماجرا وضعیت کمیکی را برایش رقم می زند.

سال تولید : ۱۳۹۴

ژانر : کمدی

محصول : ایران

کارگردان : رضا عطاران

بازیگران : رضا عطاران

دانلود دراکولا

رضا عطاران با انتشار نخستین تصویر از جدیدترین فیلم خود به نام دراکولا که کارگردان و نویسنده اش است خبر از زمان اکران آن ( در نیمه اول سال 95 ) را داد.

تهیه کنندگی این اثر بر عهده علی سرتیپی بوده است

بازیگران فیلم دراکولا

ویشکا آسایش /  لوون هفتوان /  سیامک انصاری /  ژاله صامتی /  لیلا بلوکات /  امید روحانی /  محمود نظرعلیان /  نیما راد /  عباس محبوب /  صادق حسنی /  فروغ لسانی /  فریده گل محمدی /  محمد عدالت‌زاده /  ژیلا دائی /  علی مهربانی /  محمود بیاتی /  علی دوریش /  سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی

خلاصه داستان و موضوع فیلم دراکولا

(باصدای آهسته) الو…سلام قربان…خوبین… آقا منو دزدیدن… بله… نمی شناسمشون…نه خیر سرکاری چیه…من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته… ۳۸ سال، سنمو چرا می پرسین؟…نمی دونم کجا… شما باید پیدام کنین…آقا من گوشی ام آیفونه… ردیاب دارد…نمی شه پیدام کرد؟…آقا اومد…من قطع می کنم … .

لوون هفتوان که پیش از این در فیلم پرویز به کارگردانی مجید برزگر بازی کرده، برای نخستین بار است که با رضا عطاران همکاری می کند. هفتوان بازیگر اصلی فیلم دراکولا است.

طبق شنیده ها این فیلم یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 95 خواهد بود

به کارگردانی رضا عطاران «دراکولا» به خیابان‌های تهران آمد

فیلم سینمایی «دراکولا» سومین تجربه کارگردانی رضا عطاران، فیلمی پر بازیگر است و عطاران در انتخاب بازیگران این فیلم دست به ترکیب‌بندی تازه‌ای زده است. فیلم «دراکولا» اواخر هفته گذشته در تهران کلید خورد و معین رضا مطلبی فیلمبرداری این فیلم را به عهده گرفته است.

ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمد عدالت‌زاده، ژیلا دائی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی دوریش، سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی در فیلم «دراکولا» بازی می کنند.

لوون هفتوان که پیش از این در فیلم «پرویز» به کارگردانی مجید برزگر بازی کرده، برای نخستین بار است که با رضا عطاران همکاری می کند. هفتوان بازیگر اصلی فیلم «دراکولا» است.

در خلاصه داستان «دراکولا» چنین آمده است: (باصدای آهسته) الو...سلام قربان...خوبین... آقا منو دزدیدن... بله... نمی شناسمشون...نه خیر سرکاری چیه...من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... ۳۸ سال، سنمو چرا می پرسین؟...نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم ... .

علاوه بر رضا عطاران نویسنده و کارگردان، علی سرتیپی تهیه کننده، فرشید احمدی مدیر صدابرداری، سعید ملکان طراح گریم، محسن نصر الهی طراح صحنه، سحر شهامت طراح لباس، مدیرتولید کامران حجازی، یوسف وجدان دوست برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، زهرا تحقیقی منشی صحنه، محمد بدرلو عکاس و بیتا موسوی مشاور رسانه‌ای از دیگر عوامل تولید فیلم سینمایی «دراکولا» هستند.

عطاران خون یک معتاد را یکجا می‌نوشد!!!⇔در فیلمی به کارگردانی خودش با نام “دراکولا”


سینماژورنال: علی سرتیپی تهیه کننده ای که پیشتر در کمدی “رد کارپت” رضا عطاران ایفای نقش کرده بود و البته پخش فیلم را هم انجام داده بود، تهیه کنندگی فیلم جدید عطاران را برعهده گرفت.

به گزارش سینماژورنال حدودا یک ماه قبل از ثبت فیلمنامه “دراکولا” در بانک فیلمنامه خانه سینما خبر دادیم و حالا عطاران فیلمنامه را به تهیه کنندگی سرتیپی به اداره نظارت ارائه داده است.

به مانند دو ساخته قبلی عطاران این خودش است که نقش اصلی آن را ایفا می کند و بنا بر اطلاعات ارائه شده در “سینما” عطاران در فیلم نقش یک خون آشام را بازی خواهد کرد.

خون آشامی که معتاد می شود

عطاران نقش خون آشام یا وامپیری را بازی میکند که از نقطه ای ناشناخته وارد ایران شده و اولین شخصی که سرراهش قرار میگیر یک معتاد است!!

آقای خون آشام به راحتی خون این معتاد را می مکد اما بعد از مدتی آثار اعتیاد در وجود خون آشام مشاهده می شود و همین ماجرا وضعیت کمیکی را برایش رقم می زند.

ابتدا قرار بود در حوزه هنری ساخته شود
نکته جالب درباره “دراکولا” آن است که طرح ابتدایی اش پیشتر در برهه ای در حوزه هنری(!) مطرح شده و بنا بود توسط محمدرضا هنرمند نگاشته و ساخته شود که البته به جایی نرسید.

پس از وی یک بار هم رامبد جوان به دنبال نگارش و ساخت آن بود که به نتیجه نرسید.

“دراکولا” که فیلمنامه اش را عطاران خودش نوشته بعد از دریافت پروانه ساخت وارد پیش تولید شده و برای نمایش در جشنواره آماده می شود.

مسعود کیمیایی “قاتل اهلی” را می سازد/رضا عطاران “دراکولا” را!!

به گزارش سینماژورنال عطاران سالهاست که بازیگر و کارگردان آثار کمیک است و کیمیایی نیز مدتهاست در بند تصویرسازی مفهوم “رفاقت” است.

با این حال در یک مورد جالب این دو نفر فیلمنامه هایی با عناوین مترادف را در بانک فیلمنامه خانه سینما ثبت کرده اند.

رضا عطاران فیلمنامه ای با عنوان “دراکولا” را ثبت کرده و کیمیایی سناریویی به نام “قاتل اهلی” را.

دراکولا بیش از هر چیز یادآور موجودی خون آشام است که ریشه اروپایی دارد و برآمده از افسانه ایست متعلق به مردمان رومانی؛ در ادبیات داستانی نیز “دراکولا” یادآور داستانی است نوشته “برام استوکر” برآمده از همین افسانه.

در سینما مهمترین فیلمی که با محوریت این شخصیت ساخته شده است “دراکلای برام استوکر” نام دارد که فرانسیس فورد کوپولا خالق سه گانه “پدرخوانده” آن را کارگردانی کرده است.

از آن طرف “قاتل” نیز مانند “دراکولا” واژه ای است که بیش از هر چیز ارعاب را در مخاطب ایجاد میکند البته در اینجا کیمیایی قاتل خود را اهلی قلمداد کرده است؛ شاید به معنای قاتلی مزدور یا جایزه‌بگیر!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا