متاسفانه در معاونت اداره کل و اداره تعاون , کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس با وجود اینکه از قبل تمامی اتاق ها مجهز به کولرگازی هستند,جدیدا تعدادی کولر آبی خریداری و نصب و مورد استفاده قرار گرفته است.

وارده به طبس فردا" با توجه به کم آبی شدید شهرستان و هشدارهای مکرر ادارات مرتبط با تامین آب و تاکید موکد مسئولین بر صرفه جویی هرچه بیشتر بخصوص در ادارات و نهاد های دولتی , متاسفانه در معاونت اداره کل و اداره تعاون , کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس با وجود اینکه از قبل تمامی اتاق ها مجهز به کولرگازی هستند,جدیدا تعدادی کولر آبی خریداری و نصب و مورد استفاده قرار گرفته است.


حال این سوال پیش می آید که با توجه به بحران شدید آب و مصرف زیاد این مایع حیاتی در کولر های آبی , چه دلیل منطقی می تواند در پس خرید و نصب و استفاده از این نوع کولر ها آن هم در ادارات دولتی طبس باشد؟


اداراتی که می بایست خود الگویی برای اصلاح الگوی مصرف باشند،این در صورتی است که اداره آب و فاضلاب شهری برای تمامی ادارات و ارگان های دولتی طی نامه نگاری که انجام داده است تاکید داشته است که تا حد ممکن از کولرهای آبی که میزان مصرف آبشان زیاد است استفاده نشود و کولرهای گازی جایگزین کولرهای آبی شود اما بعضا رییس اداره کار حاضر به راه اندازی کولرهای گازی اداره خود نمیشود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا