مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: جامعه به آگاه سازی در مقابله با بلایای طبیعی و پیشگیری از حوادث بحرانی ناشی از این بلایا نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران استان یزد ، نشست آموزشی  با موضوع ارزشیابی اثر بخشی آموزشی و مدیریت استرس در بلایا با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان و کارشناسان آموزش مدیریت بحران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن کنفرانس مدیریت بحران برگزار شد .

" هادی هادی نسب" در این نشست با اشاره به سند جامع آموزشی مدیریت بحران استان اظهار داشت :  ضروری است نحوه همکاری دستگاههای اجرایی در این سند تعیین شده و دستگاهها با تمام توان در اجرایی شدن این سند تلاش کنند.

هادی نسب افزود : اگر در ارائه خدمات نقصی وجود داشته باشد یا خدماتی به طور کامل اجرا نشود ، این مهم می تواند زمینه ایجاد بحران در استان را فراهم کند مدیرکل مدیریت بحران استان گفت : اجرایی شدن سند جامع آموزشی مدیریت بحران یکی از نیازهای حال حاضر استان است و می تواند پس از اجرایی شدن به عنوان پایلوت کشوری مورد استفاده سایر استان ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن آموزش های صورت گرفته ادامه داد : اگر آموزش ها به مردم نتواند در مواقع بحرانی به کمک آنها بیاید و از این آموزش ها استفاده نکنند ، خودش یک بحران تلقی شده و دین ادا نشده ای برگردن ما خواهد بود .

هادی نسب در پایان سخنان خود ، ارائه گزارش عملکرد دستگاهها در خصوص اجرایی شدن سند جامع آموزشی مدیریت بحران را خواستار شد و بر پرداختن دستگاه ها به بحث پیشگیری و آموزش در این زمینه تاکید کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا