بیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت،معدن وتجارت استان وبا حضور دستگاههای ذیربط و بانکهای عامل با هدف بررسی مشکلات واحدها و رسیدگی به درخواستهای تسهیلات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد، محمد رضاعلمدار یزدی رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان یزد در این جلسه گفت: تاکنون 23جلسه کارگروه اصلی و 376 جلسه کمیته تخصصی و کارشناسی برگزار شده است

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان ادامه داد: ازابتدای تشکیل کارگروه تاکنون 556 مورد مصوبه داشتیم که 214 مورد مربوط به تسهیلات است که 70 درصد مسایل و مشکلات مربوط به بانکها و 12درصد مربوط به مالیات میباشد.

دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزدبا بیان اینکه تا به امروز کل درخواستهای ثبت شده 1109 مورد میباشد تشریح کرد: سرمایه ثابت 206 مورد و سرمایه در گردش 576 مورد توسط صنعت،معدن وتجارت و سرمایه ثابت115 مورد و سرمایه در گردش 212 مورد توسط جهاد کشاورزی کل درخواستهای ثبت شده را تشکیل میدهند.

علمدار یزدی اظهار کرد: تعداد درخواستهای تایید شده توسط کارگروه استانی 211 مورد میباشد که سرمایه ثابت 36 مورد و سرمایه در گردش 175 مورد میباشد

وی در پایان خاطر نشان کرد: دراین جلسه نیز 167مورد برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا