استاندار یزد با اشاره به تدبیر حضرت امام خمینی(ره ) در خصوص نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت : این روز تدبیری برای بسیج کردن جهان اسلام علیه جنایات اسرائیل است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، استاندار یزد در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد اظهار داشت :  نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، موجب ایجاد موج وسیعی در جهان اسلام شد و توجه همه مسلمانان را به مظلومیت مردم فلسطین و ستمگری اسرائیل معطوف کرد .
وی ادامه داد : همه ملت ها به ویژه ملت های مسلمان نسبت به یکدیگر احساس برادری دارند و روز قدس تدبیری برای بسیج کردن جهان اسلام علیه جنایات اسرائیل است .
میرمحمدی خاطر نشان کرد : مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس ، این پرسش را در ذهن جهانیان به وجود می آورند که  دلیل این حضور وسیع چیست و همه دریافته اند که این حضور گسترده در برابر تجاوز اسرائیل و غصب سرزمین مادری فلسطینیان انجام می شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود : قدرت های استکباری تمام تلاش خود را می کنند تا نگذارند اسلام گسترش یابد و  مردم از ارزش های اسلامی آگاهی پیدا نکنند زیرا آگاهی مردم از این ارزش ها در آن ها شیفتگی به وجود می آورد و گرایش به مسلمان شدن را در مردم جهان ایجاد می کند .
میرمحمدی با اشاره به گرایش به اسلام در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی تصریح کرد : استکبار جهانی با سازماندهی گروههای تکفیری مانند داعش تلاش می کند تا از افراد تازه مسلمان شده علیه اسلام استفاده کند و اسلام  و ارزش های آن را به گونه ای دیگر جلوه دهد .
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت : مردم ایران هر ساله حضور چشمگیر و پرشوری در روز جهانی قدس  دارند و امسال نیز با حضور خود ، صحنه های زیبایی را خلق کرده و جهانیان را متعجب خواهند کرد تا از این مشارکت و حضور گسترده ، عشق به اسلام و مسلمانان را به مردم دنیا اثبات کنند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا