محمد رضا علمدار یزدی طی پیامی روز صنعت و معدن را به تمام فعالان این حوزه در استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد ، محمد رضا علمدار یزدی طی پیامی روز صنعت و معدن را به تمام فعالان این حوزه در استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 دهم تیرماه سال 1395 مصادف با ماه مبارک رمضان ، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است.اختصاص این روز فرصت مناسبی است كه به مهم ترین موتور محركه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چرا كه این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه نقش بسزایی دارد.

روز ملي صنعت و معدن را كه روز تجديد عهد و پيمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است به همه تلاشگران، كارآفرينان، مديران و كاركنان اين عرصه در استان تبريك ميگويم و از تلاش ستودني مردان و زناني كه در سنگرجهاد اقتصادي استوارانه، عزت و اقتدار ايران اسلامي را سرلوحه امور خويش قرار داده اند و چرخهاي موتور پيشرفت كشور را به حركت درآورده تقدير و تشكر ميكنم.

روز صنعت و معدن زماني است تا ضمن ارج نهادن به تلاشهاي بيوقفه و خستگي ناپذير تلاشگران اين عرصه، مسير خويش را با تأسي از سياستهاي دولت تدبير و اميد براي كسب جايگاه نخست و پيشگامي در تحولات شتابنده هموار كنيم و با استعانت از خداوند قادر متعال، آغازگر فصل نويني باشيم كه اعتلاي ايران اسلامي و شكوفايي اقتصاد و تجارت از ثمرات شيرين آن باشد.

با این امید که بتوان با برنامه‌ریزی منسجم و سیاست‌گذاری هدفمند و پایدار، در حوزه‌های مختلف تولید و صنعت استان ، رونق و سرعتی بیش از گذشته پدید آورد و با توسعه صادرات محصولات صنعتی، شاهد جهش در دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز باشیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا