آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است. روز راهپیمایی بزرگ امت رسول الله(ص) علیه تمام اشغال گران، ظالمان، ستمگران و جانیان آدم کش و کودک کش و دشمنان بشریت است که امروزه نماد آن اسرائیل غاصب و ارباب شیطانی او آمریکای جنایتکار می باشد. این روز را می توان روز وحدت و یکپارچگی امت اسلام نام نهاد و می توان با این وحدت، خواب خوش را از چشمان مستکبران جهان ربود و دلهره و ترس بر اندام پلیدشان انداخت.
روز قدس روز مبارکی است که باید قدس عزیز به دامان اسلام بازگردد و فلسطینیان مظلوم از یوغ جنایتکاران اسرائیلی بدر آیند. روز قدس می تواند مشتی باشد بر دهان زورگویانی که کاخ های ستم خود را بر ویرانه های مظلومین بنا می کنند و در دریای خون بیچارگان و مستضعفان شنا می کنند و قهقهه مستانه سر می دهند. روز قدس روز یکی شدن امت اسلامی است، اگر چه در این راه بسیاری از شیوخ خائن عرب و سردمداران به ظاهر اسلامی سر در آخور ارباب خود دارند و مانع از یکپارچگی مردم می شوند. ولی این ملت های بیدارند که با گرامیداشت روز قدس نخواهند گذاشت چراغی که حضرت امام خمینی(ره) با درایت و هوشمندی خود افروخته است به خاموشی گراید و این آرمان شریف اسلامی به بوته فراموشی سپرده شود.
انتظار دارد ملت شریف ایران اسلامی خاصه مردم مؤمن و روزه دار استان یزد، چون سال های گذشته با راهپیمایی وحدت و همدلی، نفرت خود از زورمندان ظالم و همبستگی و عشق خود را به مظلومان و ستم دیدگان چه در فلسطین اشغالی و چه در دیگر بلاد مسلمین در عراق و سوریه و یمن و بحرین ابراز نمایند و پا به پای مردم کشور های مسلمان از محرومین و ملت های تحت ستم دفاع نمایند.
ان شاء الله این راهپیمایی شکوهمند عاملی است تا ریشه زورمداران جنایتکار برکنده شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا